طلاق
رپورتاژ آگهی

مزایای کار با وکیل یا متخصص طلاق در زمانی که خواهان استفاده از حق طلاق هستید

در اینجا چندین مزیت وجود دارد که وقتی با یک وکیل یا متخصص طلاق کار می کنید:

 

متخصص شما فضای امنی ایجاد خواهد کرد. می‌توانید درباره مسائل خاصی که شما را آزار می‌دهند، بحثی آزاد و صادقانه داشته باشید. همچنین با به اشتراک گذاشتن نگرانی های خود و پرداختن به حقایق به جای مشکلات خیالی، تسکین خواهید یافت.

تمرکز روی شماست. برای رویارویی با مسائل، مشکلات، چالش ها و نتایج دلخواه خود، پشتیبانی دریافت خواهید کرد. همراستایی با اهداف و ارزش های شما بخش بزرگی از کاری است که یک درمانگر می تواند برای شما انجام دهد.

شما یک شانه برای تکیه خواهید داشت که اگر طلاق شما شوکه کننده باشد، می تواند سود بزرگی داشته باشد.

وکیل یا متخصص طلاق کسی است که می توانید به او اعتماد کنید تا در مورد مسائل خاص شما بازخورد خوب و بد به شما بدهد. آنها به شما کمک می کنند تا پاسخ های عاطفی خود را کاهش دهید تا بتوانید منطقی به روش هایی فکر کنید که بهترین سود را برای شما دارد.

با غرق نشدن در احساس گناه یا غم و اندوه در زمان صرفه جویی خواهید کرد. متخصصین دلسوز هستند اما در عین حال عمل گرا هستند. آنها شما را با گام های هوشمندانه و قابل درک به جلو نگه می دارند تا زمانی که بتوانید روی پای خود بایستید.

متخصصان طلاق اغلب پس از گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز گواهی می گیرند. آنها حرفه ای هستند که همتراز با وکلا، CPA ها یا واسطه ها هستند.

طلاق

آنها بر نیاز به خودمراقبتی با ایجاد کنترل‌ها و توازن‌هایی تاکید می‌کنند تا شما را از وسواس در مورد طلاق که می‌تواند منجر به انتخاب‌هایی شود که به نفع شما نیست، محافظت کنند.

کار متخصصین طلاق با امضای اوراق نهایی پایان نمی یابد. اغلب، آنها پس از طلاق برای مدت طولانی در کنار همسر می مانند تا اطمینان حاصل شود که یک انتقال آرام انجام می شود.

استفاده از  وکیل یا متخصص طلاق ممکن است به این معنی باشد که نیازی به استفاده از وکیل ندارید. وکلا می توانند مخالف باشند در حالی که متخصصان طلاق بیشتر با هم همکاری می کنند. اجتناب از دعوای قضایی نتیجه ای مهربان تر و کم هزینه تر است که درگیری ها را به حداقل می رساند. در برخی موارد، متخصصان طلاق همچنین پیشینه ای در زمینه حقوق خانواده دارند و به شما این امکان را می دهند که با استفاده از یک منبع، رویکرد جامع تری داشته باشید.

با داشتن حق طلاق و اجرای طلاق کودکان را می شکند و مشاور می تواند به والدین کمک کند تا فرزندان خود را بازسازی کنند تا بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند. مشاوران ممکن است با هر دو والدین برای ایجاد یک محیط شفابخش و پرورش‌دهنده‌تر در هنگام مشارکت کودکان کار کنند.

مشاوران طلاق به همسران کمک می کنند تا کرامت خود را حفظ کنند و به آنها اعتماد به نفس لازم را بدهند که تصمیمات درستی در مورد طلاق و استفاده از حق طلاق و آینده خود می گیرند.

در طلاق‌های مشارکتی، یک متخصص می‌تواند برای یک یا هر دو طرف طلاق حضور داشته باشد تا روند روان را تسهیل کند، سؤالات درست را بپرسد و پاسخ‌های خوبی برای اطمینان از همکاری ارائه دهد.

برخی از مشاوران خدماتی را ارائه می‌دهند که شامل تماس در طول این نوع جلسات می‌شود، اما معمولاً از طریق ایمیل یا پیامک انجام می‌شود و شامل از بین بردن مؤلفه‌های احساسی است که ممکن است فرد در آن لحظه تجربه کند.

حق طلاق

درخواست کمک کنید

نگران این تصور نباشید که نمی توانید به تنهایی در طلاق پیش بروید.

اگر به کمک نیاز دارید، کمک بخواهید.

درست مثل اینکه در دانشگاه حقوق یا حسابداری نخوانده‌اید (یا حتی اگر خوانده‌اید)، به یک شخص ثالث بیرونی نیاز دارید که بی‌طرف در طول یک چالش دشوار به شما کمک کند. دریافت بازخورد از یک متخصص آموزش دیده مطمئناً بهتر از دریافت توصیه های بد از همکاران در ساعات خوشی است.

آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که به سراغ کسی بروید که ممکن است از پرونده طلاق اخیر خود ناراضی باشد.

شما هیچ امتیاز اضافی برای پرواز انفرادی دریافت نمی کنید.

در واقع، وقتی به اندازه کافی باهوش باشید که بار را به اطراف پراکنده کنید، اشتباهات کمتری مرتکب خواهید شد و احساس بسیار بهتری نسبت به این فرآیند خواهید داشت.

این کمک چگونه به نظر می رسد؟

احتمالاً در مورد مکانیک و ویژگی های کار با یک  وکیل یا متخصص طلاق تعجب می کنید.

هزینه ها و فرکانس بر اساس نیاز شما متفاوت است.

معاملات بسته ممکن است راه حلی باشد زیرا یک رابطه کاری طولانی مدت ایجاد می کند و ممکن است خدمات ارزش افزوده ای مانند ارتباط موقت، پیامک و در دسترس بودن از طریق تلفن بین جلسات ارائه دهد. در صورت امکان، برخی از متخصصان نیز ممکن است پیشنهاد دهند که در تاریخ دادگاه با شما شرکت کنند.

 

بیشتر متخصصان و مشتریان دوست دارند هر هفته ملاقات کنند. با این حال، بسته به جایی که کسی در فرآیند طلاق خود قرار دارد، ممکن است همیشه اینطور نباشد. در اوایل، جلسات ممکن است نیاز به تکرار بیشتری داشته باشند، یا برخی از کارها ممکن است از طریق ایمیل یا تماس زوم انجام شود.

جلسات بین 60 تا 90 دقیقه طول خواهند کشید. مخاطب موقت می‌تواند به سؤالات منفرد در چند دقیقه یا چیزی کمی گسترده‌تر پاسخ دهد.

به خاطر داشته باشید که متخصصان طلاق راه حل های پیشگیرانه ارائه می دهند.

همچنین، به یاد داشته باشید که هزینه مشاوران طلاق کمتر از یک وکیل است. در حالی که هنوز ممکن است به یک وکیل نیاز داشته باشید، آوردن یک  وکیل یا متخصص طلاق زودهنگام برای استفاده از حق طلاق ممکن است سطح مشارکت یک وکیل را کاهش دهد. این می تواند تا هزاران دلار پس انداز برای شما اضافه کند.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *