تضمین موفقیت در کنکور تجربی
رپورتاژ آگهی

مشاوره تخصصی با تضمین موفقیت در کنکور تجربی

مشاوره تخصصی با تضمین موفقیت در کنکور تجربی، در این مطلب قصد داریم درباره بهترین خدمات مشاوره تخصصی با تضمین موفقیت در کنکور تجربی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

مشاوره تحصیلی کنکور، آینده افراد بسیاری را در کشور ایران تعیین می کند و بدلیل محبوبیت و درآمد بالایی که رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و یا پیراپزشکی ها در کنکور دارند به همین دلیل بسیاری از افراد برای مقطع متوسطه دوم و یا همان دبیرستان رشته تجربی را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. با این حال کنکور مسیر طولانی است که بدون مشاور افراد در آن ممکن است گمراه شوند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم درباره بهترین خدمات مشاوره تخصصی با تضمین موفقیت در کنکور تجربی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

ویژگی بهترین مشاوره کنکور تجربی

 

کنکور تجربی امروزه هر فردی ممکن است به محض قبول شدن در دانشگاه خودش را به عنوان مشاور کنکور معرفی کند. اما یک مشاور حرفه ای کنکور دارای مشخصه هایی می باشد که سبب می شود او از سایر افرادی که به این نام شناخته می شوند فاصله بگیرد. در ادامه درباره هریک از ویژگی های یک مشاور کنکور خوب صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با آخرین قبولی های سالهای پیش در رشته های موردنظر شما

 

تحلیل کارنامه کنکور های سالهای قبل امری بسیار مهم است که باید از سوی مشاور کنکور انجام گیرد. این فرد ابتدا درباره علاقه مندی ها و هدفی که شما از کنکور دادن دارید می پرسد و سپس به شما می گوید که اگر قصد دارید در رشته و دانشگاه خاصی پذیرفته شوید باید رتبه شما چه محدوده ای باشد؟ اما این مورد تنها یکی از ویژگی های یک مشاور کنکور حرفه ای است. در ادامه به ویژگی های دیگری اشاره خواهیم کرد.

 

آشنایی با عوامل موثر بر قبولی اعم از انواع سهمیه و ….

 

از اصلی ترین عواملی که تعیین کننده قبولی شما در رشته خاصی می باشد سهمیه شماست. افراد در حالت عادی از سهمیه ای به نام سهمیه مناطق برخوردار هستند و بر این اساس افراد با توجه به محل مدرسه سه سال آخر تحصیل خود داوطلب یکی از مناطق یک یا دو یا سه تلقی می شوند. اما برخی از افراد بواسطه برخورداری از سهمیه های دیگری چون سهمیه مناطق محروم, سهمیه جانبازی و یا سهمیه ایثارگر ممکن است نتیجه ای متفاوت با افرادی بگیرند که از این سهمیه ها برخوردار نیستند.

به همین دلیل مشاور کنکور باید به داوطلب یاداوری کند که به این دلایل ممکن است کنکور یک رقابت نابرابر باشد و از دانش آموز بخواهد که با توجه به این موارد ساعت مطالعه خود را تنظیم کند. البته که سهمیه فرد تنها یکی از عوامل موثر بر قبولی او در کنکور سراسری می باشد. عوامل دیگری مانند بومی گزینی دانشگاه هم مورد دیگری است که باید به آن توجه کنید. به خصوص اگر قصد دارید در دانشگاه های بورسیه ای مانند دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شوید.

 

آشنایی با روش مطالعه هر درس

 

بعد از حذف شدن دروس عمومی از کنکور سراسری حال فقط پنج درس زمین شناسی، ریاضی، زیست شناسی، شیمی و فیزیک در دفترچه کنکور تجربی دیده می شوند. حال ما از شما سوال می پرسیم که آیا روش مطالعه فیزیک به عنوان یک درس فرمول و مفهوم محور با روش مطالعه زیست یکسان است؟ ایا حل مسائل استوکیومتری شیمی مسیر یکسانی با پاسخ به سوالات ژنتیک در درس زیست شناسی دارد؟ بنابراین مشاور باید به شما روش درست درس خوندن را به خوبی آموزش دهد. اما درباره درس های مختلف کنکور تجربی تنها چیزی که باید بدانید روش مطالعه نیست. بلکه باید موارد دیگری هم بلد باشید.

آشنایی با روش تست زنی و ساعت مطالعه موردنیاز هر درس

در کنکور هر درس ضریب خودش را دارد و همین ضریب تاثیر بالایی بر نمره کنکور ما دارد. بنابراین مشاوره کنکور باید به خوبی با توجه به این ضرایب ساعت مطالعه موردنیاز شما را تعیین کند. درصورتی که در ازمون های آزمایشی قلم چی، سنجش و یا گزینه دو شرکت می کنید حتما کارنامه خود را به مشاور خود نشان دهید تا ساعت مطالعه موردنیاز با توجه به نقاط ضعف و قوت شما تعیین شود.

بهترین خدمات مشاوره کنکور تجربی را از ما بخواهید! درصورتی که قصد دارید با بهترین رتبه ها در رشته موردنظر خود قبول شوید ما درخدمت شما هستیم. ما با بهره گیری از بهترین و باتجربه ترین مشاوران حوزه کنکور و تحصیلات به خوبی شما را محیای قبولی در رشته موردنظرتان می کنیم. اگر قصد دارید به مقصد موردنظر در مسیر تحصیلی برسید و برای این کار به نقشه راه نیاز دارید کار را به کاردان بسپارید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا بهترین گزینه برای قبولی در کنکور سراسری هستیم.

چرا خود را بهترین گزینه برای خدمات مشاوره کنکور تجربی می دانیم؟

 

به شما حق می دهیم که بپرسید چرا خود را بهترین گزینه برای مشاوره کنکور تجربی می دانیم. این را بدانید که برای بهترین تلقی کردن خودمان دلایلی داریم که در زیر آن ها را آورده ایم:

  • برخورداری از مشاوران کاربلد : مشاوران ما سالهاست در این زمینه فعالیت دارند. آن ها به خوبی با آخرین آمار های مربوط به قبولی های کنکور آشنا بوده و درباره روش مطالعه هر درس و البته ساعت مطالعه موردنیاز و … آشنا هستند.
  • بهترین خدمات پشتیبانی : هر فردی نیاز دارد که در طول مسیر خود مشاورش خدمات پشتیبانی مانند رفع اشکال مطالعاتی و یا تحلیل کارنامه های آزمون هایش را به او ارائه کند. مشاوران ما دارای این تعهد کاری بوده و از صفر تا صد مسیر شما را یاری می کنند.
  • قیمت مناسب خدمات : ما نمی خواهیم هیچ دانش آموزی بدلیل مشکلات مالی خانواده خود از رسیدن به رویایش محروم شود. به همین دلیل برای خدمات خود مناسب ترین قیمت ها را درنظر گرفته ایم. به طوری که خانواده ها با توان مالی مختلف بتوانند این هزینه را پرداخت کنند.

سخن آخر

در این مطلب با پارسین مشاوره به طور کامل درباره ویژگی های یک مشاور خوب در مسیر قبولی کنکور تجربی توضیح دادیم. برای رسیدن به مقصد باید از فردی استفاده کرد که به خوبی مسیر را بلد باشد. البته که برای قبولی تنها به مشاوره نیاز نیست و تلاش خود دانش آموز هم ملاک است. امیدواریم با خواندن این مطلب به خوبی با ویژگی های یک مشاور کنکور خوب آشنا شده باشید. از اینکه ما را تا انتهای این مطلب همراهی کردید از شما عزیزان ممنون و سپاسگزاریم.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *