مشکل iPad
متفرقه

مشکل صفحه نمایش iPad که کسی در مورد آن صحبت نمی کند

بنابراین بالاخره تصمیم گرفتید یک آی‌پد بخرید و از بهترین تجربه تبلت لذت ببرید. شاید شما یک را برداشته اید آی‌پد پرو با یک صفحه‌کلید و یک مداد اپل برای انجام آزمایش مورد علاقه‌ام برای خودتان – ببینید چقدر می‌توانید با iPad به‌عنوان جایگزین رایانه شخصی قبل از اینکه تسلیم شوید، دوام بیاورید. یا شاید شما فقط می خواهید نتفلیکس، یوتیوب را تماشا کنید و گاه به گاه وبگردی کنید. اما یک یا دو روز پس از استفاده از آن، پرتوی از آفتاب به صفحه نمایش آی پد می تابید و متوجه یک واقعیت وحشتناک در مورد آن می شوید. زیر نور، منزجر کننده به نظر می رسد. لک شده – به نوعی تمام اثر انگشت های دنیا را جمع آوری کرده است.

هیچ کس به شما نگفته است که این اتفاقی است که می افتد، حتی اگر همه بررسی ها را خوانده باشید و با دقت برای خرید iPad خود آماده شده باشید، وضعیت غم انگیز صفحه نمایش iPad خود اصلاً آن چیزی نبود که انتظارش را داشتید. می دانستی که اثر انگشت یک چیز است، اما نه به این شکل!

خوب، چه بتوانید با این داستان ارتباط برقرار کنید یا نه، مطمئناً می توانم، زیرا من آن را زندگی کرده ام. و این فقط من نیستم، بلکه همه دوستان و همکاران عاشق iPad من هستم. ما متوجه شدیم که…

صفحه نمایش آی پد دارای روکش اولئوفوبیک ضعیفی است که نیاز به پاک کردن مداوم دارد

پوشش اولئوفوبیک چیست؟ توضیح کامل داریم در اینجا، اما به طور خلاصه – این یک ماده نازک است که اکثر تولیدکنندگان به نمایشگرهای گوشی‌ها و تبلت‌های درجه یک‌تر خود لعاب می‌دهند، که هدف آن کاهش اثر انگشت و لک است. اما برگردیم به موضوع مورد نظر …

به دلایلی اکثر کاربران اپل از این واقعیت ناراحت نیستند اپل ادعا می‌کند که آی‌پد پرو دارای «پوشش اولئوفوبیک مقاوم در برابر اثر انگشت» است، اما نمایشگر آن ظاهراً اثر انگشت و لکه‌های بیشتری نسبت به آیفون جمع‌آوری می‌کند، که همچنین دارای «پوشش اولئوفوبیک مقاوم در برابر اثر انگشت» است که در زیر مشخصات صفحه نمایش آن ذکر شده است.

پس چرا این اصطلاح برای اپل دو معنی متفاوت دارد؟ در آیفون – بله، در حالی که نمایشگر هنوز اثر انگشت دارد، آنقدرها هم بد نیستند، اما در iPad – همه چیز بسیار بدتر است.

احتمالاً iPad به دلیل پشتیبانی از Apple Pencil از مقاومت وحشتناکی در برابر اثر انگشت برخوردار است

گمانه‌زنی‌هایی بین ما کاربران آی‌پد در مورد اینکه چرا صفحه‌نمایش‌های آی‌پد تا این حد چرب می‌شوند، وجود دارد، و رایج‌ترین تئوری پذیرفته‌شده این است که اپل از پوشش ضعیف‌تر اولئوفوبیک روی آی‌پد به دلیل استفاده از قلم اپل استفاده کرده است.

برخی ادعا کرده‌اند که روکش اولئوفوبیک قوی‌تر و سنتی واقعاً با دقت Apple Pencil تداخل می‌کرد، بنابراین باید مصالحه‌هایی انجام می‌شد و اپل از پوشش ضعیف‌تری استفاده می‌کرد، در حالی که هنوز اساساً همان “پوشش اولئوفوبیک مقاوم در برابر اثر انگشت” را در آیفون ادعا می‌کرد. حتی اگر همانطور که اشاره کردیم، آیفون واقعاً مقاومت اثرانگشت مؤثرتری داشته باشد، بنابراین همه چیز در آنجا کمی فریبنده به نظر می رسد.

چگونه صفحه نمایش آی پد خود را به درستی تمیز کنیم؟

آیا شما یکی از افراد ساکت، اما مطمئناً ناامید هستید که متوجه شده اید، و از اینکه آیپدشان چقدر سریع به گریس پد تبدیل می شود، آزارتان می دهد؟ در حالی که واقعاً هیچ کاری دائمی نمی توانید در مورد آن انجام دهید، به جز اینکه ممکن است با موارد مختلف آزمایش کنید. محافظ صفحه iPad، شما می توانید به صورت دوره ای نمایشگر خود را به روش مناسب تمیز کنید.

توصیه اپل در اصل این است که “به سادگی صفحه iPad را با یک پارچه نرم و بدون پرز پاک کنید تا روغن باقی مانده از دستان شما پاک شود” و چیزی که برای من بهترین کار را دارد یک پارچه میکروفیبر ساده است. با حرکات دایره‌ای پاک کنید و در نهایت اثر انگشت‌های چرب ناپدید می‌شوند و به صفحه نمایش آی‌پد شما ظاهر رضایت‌بخش و شفافی می‌دهد که در زمان نو بودنش داشت.

البته این کمال تا دفعه بعد که استفاده از آن را شروع کنید ادامه خواهد داشت، اما همانطور که نتیجه گرفتیم این بهترین کاری است که ما به عنوان کاربر می توانیم انجام دهیم…

اپل باید پوشش اولئوفوبیک آیپد خود را بهبود بخشد

حتی اگر این موضوع نادیده گرفته شود و اغلب در مورد آن صحبت نشود، در واقع افرادی آنلاین هستند که با صفحه نمایش های منزجر کننده iPad مواجه شده اند. این افراد باید توسط اپل شنیده شوند و مشکل آنها حل شود.

اگر پشتیبانی از Apple Pencil واقعاً دلیل مقاومت ضعیف‌تر آی‌پد در اثر انگشت است، و اگر اپل نتواند راه‌حل بهتری پیدا کند، حداقل می‌تواند یک iPad Air یا iPad Pro بدون پشتیبانی از Apple Pencil منتشر کند، زیرا اجازه دهید با آن روبرو شویم – بسیاری از ما واقعاً به آن نیاز نداریم.

چیزی که ما نیاز داریم یک تبلت با ظاهر تمیز است، نه چیزی که به نظر جزئی از کیت جمع آوری DNA باشد.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *