افزودنی های بتن
رپورتاژ آگهی

معرفی محصولات افزودنی های بتن

معرفی محصولات افزودنی های بتن، یکی از افزودنی های بتن فوق روان‌کننده بتن BS 409 بر پایه پلی کربو کسیلات بوده و علاوه بر افزایش اسلامپ بتن توانایی بالایی در نگهداری اسلامپ دارد.

بتن شیمی زرین کوه از سال ۱۳۸۴ در زمینه فروش افزودنی های بتن به صورت مشاوره ای آغاز نموده است. دفترفروش شرکت بتن شیمی در مشهد مستقر است. بتن شیمی زرین هم اکنون تولیدکننده محصولات خود است که با کد انحصاری BS به بازار عرضه می گردد. همچنین به مراتب با توجه به تولید، توزیع و صادرات محصولات، شرکت بتن شیمی توانست بالاترین استانداردها را بدست آورد.

بتن شیمی زرین دارای

استاندارد ASTM آمریکا با کد (AS00T00220910M04)

گواهینامه CE اروپا برای افزودنی های بتن با کد (4792416)

گواهینامه CE اروپا برای چسب های ساختمانی با کد (4792417)

گواهینامه TUWCERT BS EN 934-6:2019 با کد(90213206)

گواهینامه TUWCERT ISO 9001:2015 با کد (90213205)

گواهینامه ISO 14001:2015 با کد (211002406)

گواهینامه ISO 10004:2018 با کد(211002405)

گواهینامه ISO 10002:2018 با کد (211002404)

استاندارد TOCT31357-2007 با کد (3131120210620013)

استاندارد TOCT P 56378-2015 با کد (3131120210620014) است.

شما میتوانید در ادامه این مقاله با محصولات با کیفیت شرکت بتن شیمی آشنا شوید.

افزودنی های بتن

فوق روان کننده بتن bs409

انواع روان‌کننده‌های بتن

نسل اول روان‌کننده

اولین نسل از روان‌سازها بر پایه مونومرهای لیگنوسولفونات تولید شدند و در اوایل دهه ۱۹۳۰ میلادی به‌طور عمده مورد مصرف قرار گرفتند. خاصیت پایا پلاست، کاهش محسوس آب مصرفی در بتن و حفظ کارایی بتن بود که به دلیل ماهیت مونومرهای مورد استفاده و عملکرد آنها در فرایند آبگیری سیمان، به روان‌کننده‌های دیرگیر معروف شدند. از مهم‌ترین معایب روان‌سازهای نسل اول می‌توان به میزان مصرف بسیار زیاد در هر متر مکعب بتن (در مقایسه با روان‌سازهای نسل بعد)، محدودیت استفاده در شرایط سرما، هوازایی و در برخی موارد کاهش مقاومت بتن اشاره نمود.

نسل دوم روان‌کننده‌ها

دومین نسل از روان‌سازها در اواسط دهه ۱۹۶۰ میلادی که به فوق روان‌کننده‌ها یا کاهنده‌های قوی آب نیز شناخته می‌شوند، اغلب بر پایه مونومرهای ملامین سولفونات و نفتالین سولفونات‌ها تولید گشتند. فوق روان‌کننده پایا پلاست قادر به کاهش آب مصرفی بتن و حفظ کارایی بتن تازه می‌باشد. میزان مصرف بالای آنها برای دست یابی به یک روانی مناسب و همچنین عدم حفظ کارایی برای مدت زمان‌های طولانی و عدم کاربرد در شرایط آب و هوایی گرم از محدودیت‌های این نسل از روان‌کننده‌ها به‌شمار می‌رود. همچنین این نوع از روان‌کننده‌ها به دلیل نوع ساختار پلیمری که دارند باید قبل از مصرف حتماً با سیمان مصرفی از لحاظ سازگاری آزمایش شوند.

نسل سوم روان‌کننده‌ ها

سومین نسل از روان‌سازها، فوق روان‌کننده‌ها یا ابر روان‌کننده‌هایی هستند که بر پایه پلی‌کربوکسیلات اتر تولید شدند، آنها به دلیل مزایای فراوانی که داشتند به زودی پا به عرصه رقابت نهاده و با استقبال فراوانی در صنعت تکنولوژی بتن مواجه شدند. از مهم‌ترین ویژگی‌های آنها می‌توان به کاهش شدید آب مصرفی بتن و حفظ کارایی بتن برای مدت زمانی مناسب اشاره نمود، پایا پلاست که در کنار قیمت مقرون به صرفه تر و حباب زایی کمتر (در مقایسه با روان‌کننده‌های نسل اول) توانستند به محبوب‌ترین و رایج‌ترین افزودنی بتن در سراسر دنیا تبدیل شوند.

شایان ذکر است که با ظهور این نسل از روان‌کننده‌ها، متخصصین و طراحان سازه برای اجرای طرح‌هایی پیچیده‌تر همچون تولید بتن‌های خودتراکم(SCC)، بتن‌های آب‌بند و همچنین بتن‌های نمایان (Expose Concrete) ترغیب شدند

 

یکی از افزودنی های بتن فوق روان‌کننده بتن BS 409 بر پایه پلی کربو کسیلات بوده و علاوه بر افزایش اسلامپ بتن توانایی بالایی در نگهداری اسلامپ دارد. فوق روان کننده BS 409 بطوری که علاوه بر افزایش الکتریسیته ساکن بین ذرات سیمان که منجر به پخش شدن ذرات سیمان می شود وجود شاخه های جانبی در زنجیره های مولکولی نیز مانع از جذب شدن ذرات سیمان پخش شده گردیده که این خود عاملی مهم در افزایش روانی بتن می باشد.

ژل میکروسیلیس bs920

ژل میکروسیلیس bs920 برپایه میکروسیلیس

میکروسیلیس چیست؟

میکروسیلیس یا دوده سیلیس یک افزودنی عالی برای بتن است. ترک های حرارتی را کاهش می دهد، دوام بتن را بهبود می بخشد و استحکام را افزایش می دهد. میکروسیلیکا یک ماده افزودنی معدنی است که از کره های شیشه ای جامد بسیار ریز دی اکسید سیلیکون تشکیل شده است.
بیشتر ذرات میکروسیلیس کمتر از 1 میکرون (0.00004 اینچ) قطر دارند، معمولاً 50 تا 100 برابر ریزتر از متوسط ​​ذرات سیمان یا خاکستر بادی است. میکروسیلیس که اغلب دود سیلیس متراکم نامیده می شود، محصول جانبی تولید صنعتی فروسیلیکون و سیلیکون فلزی در کوره های قوس الکتریکی با دمای بالا است.

ژل میکروسیلیسBS920، یکی از افزودنی های بتن بر پایه میکروسیلیس و روان کننده است که جهت آب بندی و جلوگیری از خورندگی،سهولت اجرا از آن برای جایگزینی میکروسیلیس استفاده می شود. شرکت بتن شیمی  ژل میکروسیلیس را با کد BS920 تولید می کند.

روش مصرف ژل میکروسیلیس :

ژل میکروسیلیس را به مقدار مناسب به بتن آماده اضافه و تا 3 دقیقه میکس و سپس بتن را تخلیه کنید.

ژل میکروسیلیس

چسب کاشی خمیری مناسب مکان های دور از رطوبت

چسب کاشی خمیری ، چسبی است به صورت آماده داخل سطل که برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک و تایل مناسب است. این چسب باتوجه به نوع تولید مناسب نقاط مرطوب و هرجایی که احتمال رطوبت است نیستند.

شرکت بتن شیمی چسب کاشی خمیری با کد BS770 را تولید می کند.

روش مصرف چسب کاشی خمیری

چسب آماده را با ماله شانه ای بروی سطح یا پشت کاشی و سرامیک اجرا و نصب می کنید. ( برای مکانهای مربوط حتما از چسب کاشی پودری استفاده نمایید.

ضد یخ بتن

یکی از افزودنی های بتن ضد یخ بتن BS780 است که با تسریع سرعت هیدراسیون سیمان باعث افزایش دمای بتن و گیرش بموقع بتن میشود. افزایش سرعت گیرش ضد یخ بتن موجب افزایش دما در واکنش می شود و دمای مطلوبی برای بتن ایجاد میکند.
ضد یخ بتن bs780 بتن شیمی زرین بدون کلراید و بر پایه اسید نیتریک هیچ صدمه ای به بتن نمی زند و امکان بتن ریزی تا دما 25- را برای شما مقدور می سازد.

شرکت بتن شیمی ضد یخ بتن را با کد BS780 تولید می کند.

گروت 20kg BS100 پایه سیمانی

گروت برای تزریق و پر کردن حفره ها فضاهای خالی و شکاف ها و یاپرکردن انحراف میله های مهارکننده در پیش ساخت های بتنی و زیر صفحه ستون ها استفاده می گردد. بعد از عمل گیرش مقداری محدود و کنترل شده ای (حدود 2 درصد در 24 ساعت اولیه گروت ریزی ) و خلاف مصالح دیگر پایه سیمانی حجم گروت افزایش می یابد. گروت با توجه به سفارش، مقاومت و زمان کارپذیری مورد نظر در دو تیپ می باشد.

شرکت بتن شیمی گروت 20کیلوگرمی با کد BS100 را تولید می کند.

گروت 20kg BS100

چسب کاشی پودری | چسب کاشی و سرامیک استخری ضدآب

در مواردی که حساسیت کار بالاست و نیاز به چسبندگی فوق العاده احساس می شود. شرکت بتن شیمی زرین چسب کاشی پودری ویژه BS650 را پیشنهاد می کند.
اینجا چسب با بالاترین گرید و کیفیت امکان اجرای انواع کاشی، سرامیک پرسلان، سنگ اسلب، آجر، تایل، دیوارپوش و….را بخوبی بروی سطوح مختلف فراهم می سازد.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *