نتفلیکس گیم
متفرقه

نتفلیکس در حال تشکیل استودیوی بازی های ویدیویی خود است

نتفلیکس در حال تأسیس استودیوی بازی های ویدیویی خود است، زیرا قصد دارد در صنعت بازی نامی برای خود دست و پا کند.

نتفلیکس دیگر برای تقویت کاتالوگ بازی خود به طور انحصاری به تیم های شخص ثالث متکی نیست. این غول استریم در حال تشکیل یک استودیوی بازی سازی داخلی در هلسینکی فنلاند است تا بازی های اصلی در کلاس جهانی را بدون تبلیغات یا خریدهای درون برنامه ای ایجاد کند. در حالی که هنوز برای جزئیات بیشتر بازی ها خیلی زود است، هلسینکی به عنوان خانه برخی از بهترین استعدادهای بازی در این سیاره مناسب است. این شامل نکست گیمز توسعه‌دهنده موبایل Walking Dead می‌شود. نتفلیکس چندین توسعه‌دهنده از جمله Boss Fight و استودیوی Night School خالق Oxenfree را خریداری کرده است، اما تا به حال توسعه‌دهنده‌ای از ابتدا نساخته است.

نتفلیکس می‌گوید سال‌ها اولین ثمرات این استودیوی داخلی را نخواهید دید. با این حال، این خرید و خریدهای اخیر نشان می دهد که استراتژی بازی این شرکت چگونه در حال تکامل است. جایی که نتفلیکس در ابتدا به بازی‌های خارجی‌ها، از جمله نسخه‌های کمی تغییر یافته عناوین موجود وابسته بود، به طور فزاینده‌ای بر پروژه‌های واقعا منحصربه‌فردی متمرکز شده است که در جای دیگری نخواهید یافت. در تئوری، افراد بیشتری با در نظر گرفتن کتابخانه بازی در نتفلیکس مشترک خواهند شد.

این استودیو که دفتر مرکزی آن در هلسینکی فنلاند است، توسط مارکو لاستیککا رهبری خواهد شد.
فنلاند همچنین خانه Next Games است، یک استودیوی بازی که نتفلیکس اوایل امسال با قیمت حدود 72 میلیون دلار خریداری کرد. در کنار Next Games، نتفلیکس سرگرمی Boss Fight را در ماه مارس و Night School Studio را در سپتامبر 2021 به دست آورد.

به گفته این شرکت، این توسعه‌دهندگان خریداری‌شده و استودیوی داخلی نتفلیکس، هر کدام نقاط قوت و تمرکز متفاوتی خواهند داشت، زیرا آنها بازی‌هایی را ایجاد می‌کنند که مطابق با سلیقه‌های متنوع پایه عضویت نتفلیکس باشد.

زمان انتشار نخستین بازی های نتفلیکس

ممکن است چند سال طول بکشد تا یک بازی تولید شده توسط نتفلیکس وارد بازار شود، همانطور که نتفلیکس اضافه کرد که کارهای بسیار بیشتری برای انجام دادن یک تجربه بازی عالی دارد.

برای تقویت گیم‌پلی شخصی‌تر، نتفلیکس امروز قابلیتی را ارائه کرد که به کاربران امکان می‌دهد یک دسته درون‌بازی منحصربه‌فرد ایجاد کنند که می‌تواند در همه بازی‌های نتفلیکس استفاده شود. بسیار شبیه به چیزی که برای مثال در یک کلاینت بازی ویدیویی مانند Steam استفاده می‌کنید.

از آنجایی که نتفلیکس گزارش از دست دادن گسترده مشترکین در سه ماهه اول را گزارش کرد، استریمر راه‌هایی را برای جذب اعضا و درآمد جدید در نظر گرفته است و بازی‌های ویدیویی در خط مقدم قرار دارند.

گرگ پیترز، مدیر اجرایی نتفلیکس، در صحبت‌های مربوط به درآمد سه ماهه اول گفت که این شرکت بسیار مشتاق ایجاد ظرفیت داخلی است، اما همچنان در حال کشف این است که چگونه بهترین ارزش تجاری را از بازی‌ها به دست آورد.

نتفلیکس در آگوست گذشته شروع به فعالیت در بازی‌های ویدیویی کرد، زمانی که یک ادغام درون برنامه‌ای موبایلی از دو بازی Stranger Things را راه‌اندازی کرد. این استریمر اخیراً برنامه‌های خود را برای اسپین‌آف و نمایش صحنه‌ای بر اساس سریال محبوب اعلام کرده است.

نوامبر گذشته، نتفلیکس بازی‌های Netflix را راه‌اندازی کرد که دارای کتابخانه بازی بدون تبلیغات یا خرید درون برنامه‌ای بود. از این ماه، Netflix Games دارای 33 بازی در دسترس است.

جالب اینجاست که این اولین باری نیست که نتفلیکس یک کهنه سرباز EA را استخدام می کند. این شرکت در ماه ژوئن کن بارکر را به عنوان مدیر حسابداری انتخاب کرد، اما نتفلیکس هفته گذشته فاش کرد که بارکر از 7 اکتبر شرکت را ترک خواهد کرد.

زمان نشان خواهد داد که چگونه جاه طلبی های بازی نتفلیکس باعث جذب مشترکین جدید می شود. اما تأثیر پخش کننده بر پایگاه مشتریان فعلی آن نامشخص به نظر می رسد. در نظرسنجی اخیر مشخص شد که از هر چهار مشترک، یک نفر قصد دارد اشتراک نتفلیکس خود را در سال جاری لغو کند، که ممکن است به بیش از 18 میلیون کاربر آمریکایی برسد. نتفلیکس همچنین قصد دارد تا در سال 2023 یک ردیف تبلیغاتی با هزینه کمتر راه اندازی کند.

منبع: fortune

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *