Backtrack اپل واچ
متفرقه

نحوه استفاده از Backtrack در اپل واچ

در اپل واچ Ultra، اپل واچ SE، و اپل واچ Series 6 و مدل‌های جدیدتر دارای watchOS 9، می‌توانید از ویژگی Backtrack برنامه قطب‌نمای بازطراحی‌شده برای ردیابی مسیر خود استفاده کنید و سپس در صورت گم شدن به شما کمک کند مراحل خود را دوباره دنبال کنید.
Backtrack از GPS موجود در Apple Watch شما برای ایجاد یک دنباله مجازی از مسیر شما استفاده می‌کند تا دیگر نگران ردیابی جایی که می‌روید نباشید. به گفته اپل، Backtrack برای استفاده در تنظیمات از راه دور، دور از مکان‌های آشنا مانند خانه یا محل کار، و خارج از مناطق پرجمعیت بدون Wi-Fi طراحی شده است، اما هیچ چیزی مانع از آن نمی‌شود که از آن در هر جایی که نیاز دارید استفاده کنید.
مراحل زیر نحوه استفاده از ویژگی Backtrack در واچ او اس 9 را به شما نشان می دهد. توجه داشته باشید که دقت Backtrack ممکن است توسط نوارهای ساعت فلزی مانع شود.

1- برنامه Compass را در Apple Watch خود باز کنید.
2- روی نماد ردپاها در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید، سپس روی Start ضربه بزنید تا ضبط مسیر شما شروع شود.
3- در صورت لزوم، به پایین اسکرول کنید و روی Allow Once ضربه بزنید تا Compass به مکان‌های اخیر شما دسترسی داشته باشد.
4- هنگامی که برای ادامه مراحل آماده شدید، روی نماد مکث در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید، سپس روی Retrace Steps ضربه بزنید.

Backtrack در اپل واچ
5- محل شروع شما روی قطب نما ظاهر می شود و یک فلش سفید پرتاب شما را در جهت درست نشان می دهد. مسیر بازگشت به نقطه شروع در دایره قطب نما به صورت یک خط سفید ظاهر می شود. مسیر برگشت را دنبال کنید تا به جایی که ابتدا Backtrack را روشن کرده اید بازگردید.
6- وقتی به محل شروع خود رسیدید، دوباره روی نماد قدم‌ها ضربه بزنید، سپس روی حذف مراحل ضربه بزنید.
همچنین بخوانید: قابلیت‌های اپل گلس

در WatchOS 9، اپلیکیشن Compass همچنین به شما امکان می‌دهد در حالی که در حال حرکت هستید، نقطه‌های مسیر قطب‌نما ایجاد کنید، که می‌توانید در ترکیب با Backtrack نیز از آن استفاده کنید.
منبع: macrumors

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *