نحوه انتخاب بالش
سلامت

نحوه انتخاب بالش بر اساس الگوی خواب

بالش شما بخش فوق العاده مهمی از رختخواب شما است. اگر به درستی انتخاب کنید، بالش شما آرامش را فراهم می کند و سر و گردن شما را برای هم ترازی مناسب پشتیبانی می کند. اما اگر بالش نامناسبی داشته باشید، می تواند تعادل شما را از بین ببرد، درد شما را بدتر کند و بر توانایی شما برای به دست آوردن خواب مورد نیاز تأثیر بگذارد.

وقت آن است که این مشکل را برطرف کنید و تخت خود را درست کنید. ما نحوه انتخاب بالش را به شما نشان خواهیم داد و توضیح خواهیم داد که چرا الگوهای خواب شما هنگام انتخاب بالش مناسب اهمیت دارد. شما سزاوار خواب بهتری هستید، پس بیایید ببینیم چگونه می‌توانیم بالش‌های بهتری انتخاب کنیم.

چرا بالش برای رختخواب ما بسیار مهم است؟

بالش واقعا نقش مهمی در راحت‌تر کردن تخت خواب ما دارد. هنگامی که بدن ما در تراز مناسب قرار می گیرد، احساس راحتی بیشتری می کنیم و می توانیم سریعتر و راحت تر به سرزمین رویایی برسیم. یک بالش خوب با بالا بردن آرام سر و گردن به حفظ بدن شما در تراز مناسب کمک می کند. هنگامی که به درستی استفاده می شود، یک بالش خوب می تواند حمایت مهمی از ستون فقرات ایجاد کند و درد گردن و کمر را تسکین دهدو همچنین سایر اشکال درد در صورت استفاده از بالش های بزرگتر.

اگر از بالش مناسب استفاده نکنید، این خطر وجود دارد که گردن خود را آنقدر خم کنید که باعث درد گردن شود. اگر از آپنه خواب رنج می برید، بالش ها می توانند با درمان فشار مثبت مداوم راه هوایی تداخل داشته باشند، که باعث می شود هنگام خواب تنفس کنید و اکسیژن کافی دریافت کنید. بالش نامناسب همچنین می تواند شما را در شب بیدار نگه دارد. بدون خواب کافی، می توانید رشد عضلانی، بازسازی بافت، سلامت بهینه مغز و حتی محافظت در برابر بیماری قلبی آینده را از دست بدهید.

همچنین اینجا بخوانید : به چه مکمل هایی نیاز نداریم؟

چه نوع بالشی نیاز دارید؟

امروزه تامین کنندگان ملافه، بالش های مختلفی را برای افراد مختلف ارائه می دهند. هنگام انتخاب بالش مناسب برای تخت خود، در نظر بگیرید که معمولا چگونه می خوابید و چه چیزی شما را در رختخواب راحت می کند.

اگر روی شکم می‌خوابید، احتمالاً به یک بالش نرم در انتهای صاف‌تر طیف شیروانی نیاز دارید تا گردن‌تان را در تراز بهتری با ستون فقراتتان نگه دارد. اگر به پشت می خوابید، به دنبال یک بالش با حجم متوسط و نرم باشید تا تعادل مناسب قد و استحکام را برای حمایت کافی از گردن پیدا کنید. اگر به پهلو می‌خوابید، احتمالاً می‌توانید از بالش ضخیم‌تر با پر شدن و استحکام بیشتر استفاده کنید. اگر خواب‌آوری همه کاره‌تر هستید که در طول شب وضعیت خود را تغییر می‌دهید، یک بالش نرم‌تر و با ضربه متوسط را امتحان کنید که می‌توانید به راحتی در چندین موقعیت از آن استفاده کنید.

چگونه بهترین بالش را برای خود انتخاب کنیم

علاوه بر این که هر شب در چه موقعیت هایی می خوابید، باید در نظر بگیرید که چه چیزی شما را در رختخواب راحت تر می کند. این مراحل می تواند به شما کمک کند بالشی را انتخاب کنید که مناسب شماست.

1 – نرمی مناسب را انتخاب کنید

اگر به نرمی بیشتر و احساس خنک‌تری نیاز دارید، یک بالش پایین یا بالش جایگزین مناسب برای نرمی ظریفی که می‌خواهید خریداری کنید.

2 – استحکام مناسب را انتخاب کنید

هنگامی که برای تسکین نقاط فشار و درد به بالشی متناسب با بدن خود نیاز دارید، بالش مموری فوم ممکن است برای شما بهترین باشد.

3 – مواد مناسب را انتخاب کنید

اگر به چندین آلرژن حساس هستید، احتمالاً باید از بالش‌های پایین و دیگر پرها دوری کنید. اگر احساس سفت تر و انعطاف پذیرتر را ترجیح می دهید، بالش لاتکس ممکن است برای شما ایده آل باشد.

در پایان، همه چیز به این ختم می شود که بالش مناسب برای شما بالشی است که به شما احساس راحتی می کند. ما در دفترچه راهنما تلاش می کنیم تا بهترین کار را برای ایجاد احساس خوب در شما انجام دهیم، بنابراین همیشه به دنبال راه هایی هستیم که به شما کمک کنیم هر شب بهتر بخوابید. برای محتوای خواب عالی‌تر، راهنمای ما برای تمیز کردن تشک‌ها، راهنمای متخصص ما برای به خواب رفتن سریع، و راهنمای کامل ما برای استراحت و بهبودی را بررسی کنید.

منبع : themanual

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *