مولتی ورسز Multiversus
متفرقه

نحوه رفع خطا در وضعیت همگام سازی حساب در مولتی ورسز Multiversus

اگر می خواهید با شخصیت های برادران وارنر عزیزتان اکشن بلند پروازی را تجربه کنید، متوجه خواهید شد که دوست داشتن بازی مولتی ورسز Multiversus بسیار زیاد است. این جنگنده پلتفرمر رایگان مدتی است که در حال ساخت است و با رخ دادن بتای باز، بازیکنان می توانند به آن دست پیدا کنند و بفهمند که آیا شخصیت مورد علاقه آنها بهتر از حد انتظار بازی می کند یا خیر.

متأسفانه، در حال حاضر به نظر می رسد چند مشکل در بازی وجود دارد که بسیاری از بازیکنان در وضعیت همگام سازی حساب کاربری ناموفق هستند که لذت را برای آنها خراب می کند. با این حال، در حال حاضر چند اصلاح وجود دارد که ممکن است شما را به بازی بازگرداند. پس بیایید شیرجه بزنیم و ببینیم چه کاری می توانیم انجام دهیم تا جنگنده مورد علاقه جدید شما را دوباره زنده کنیم.

نحوه رفع خطای همگام سازی حساب در مولتی ورسز Multiversus
تیم MultiVersus می‌داند که این مشکل بسیاری از بازیکنان را آزار می‌دهد و یک توییت ارسال کرده است تا به بازیکنان اطلاع دهد که برای حل این وضعیت تلاش می‌کنند. با این حال، اگر به دنبال ورود به بازی هستید، حتما این نکات را امتحان کنید تا دوباره وارد عمل شوید.

ما در حال بررسی مشکل ورود به سیستم فعلی هستیم. لطفا خط را نگه دارید.

بازی را رها کنید و برگردید

یکی از راه هایی که به نظر می رسد بازیکنان توانسته اند از این باگ اجتناب کنند یا در حال حاضر از آن عبور کنند، خروج کامل و ورود مجدد به بازی است. باید مطمئن شوید که به‌جای قرار دادن آن در حالت تعلیق در پس‌زمینه، کاملاً خارج می‌شوید، زیرا این مشکل را برطرف نمی‌کند. اگر همچنان با مشکل مواجه شدید، این مرحله بعدی را امتحان کنید.

سیستم خود را خاموش کنید

راه اندازی مجدد کامل سیستم شما می تواند به این بازی کمک کند تا از این خطای آزار دهنده عبور کند. به جای خواب زمستانی، باید مطمئن شوید که آن را به طور کامل راه اندازی کنید. مهم نیست که در چه سیستمی بازی می کنید، یک راه اندازی مجدد گاه به گاه کمک می کند تا مطمئن شوید که مشکلات کمتری در اجرای بازی هایی که دوست دارید انجام دهید، خواهید داشت! با این حال، اگر خطا دوباره ظاهر شد، چند گزینه دیگر وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

اینترنت را قطع کنید و دوباره وصل شوید

اگر سیستم خود را برای مدتی کاملاً آفلاین کنید و دوباره آنلاین شوید، می‌توانید از این خطای بد عبور کنید. با این حال، اگر نمی‌خواهید اطلاعات خود را از کنسول حذف کنید، می‌توانید روتر خود را مجدداً راه‌اندازی کنید، اما انجام این کار شما را از همه چیز اطرافتان آفلاین می‌کند. با این حال، این ممکن است به شما کمک کند تا به بازی برگردید تا بتوانید دوباره راه خود را به سمت پیروزی شکست دهید. اگر متأسفانه کار نکرد، چند گزینه دیگر برای امتحان وجود دارد.

نسخه بتا را حذف و دوباره نصب کنید
این ممکن است شدید باشد، اما همچنین می تواند کار کند. مطمئن شوید که نسخه بتا را از سیستم انتخابی خود حذف کرده و دوباره نصب کنید تا مشکل خود را حل کنید، اما این آخرین راه حل نیز هست. شما باید مطمئن شوید که تمام اطلاعات ورود خود را به خاطر می آورید فقط در صورتی که نیاز به ورود مجدد داشته باشید. اگر این کار نکرد، آخرین مرحله فقط صبر کنید تا این اشکال را برطرف کنند. این ممکن است ناخوشایند باشد، اما مطمئن ترین راه برای ورود به بازی خواهد بود.

مطمئن شوید که بخش راهنمای مولتی ورسز ما را بررسی کرده اید تا بتوانید حتی بیشتر در مورد بازی بیاموزید، از جمله نحوه دریافت تمام تروفی های بازی و اینکه آیا این عنوان در آینده به نینتندو سوییچ خواهد آمد.

منبع : paperwriter.ca

 

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *