نیکلاس کیج
متفرقه

نیکلاس کیج قرار است در فیلم رنسفیلد در نقش دراکولا بازی کند

این بازیگر آمریکایی که چند سالی است بیشتر برای بازی در فیلم‌های مستقل تمرکز کرده بود با پذیرفتن بازی در نقش دراکولا در فیلم جدید رنسفیلد محصول کمپانی یونیورسال بار دیگر در یک فیلم بزرگ استودیویی مقابل دوربین می‌رود.

نیکلاس کیج قرار است نقش دراکولا را در «رنفیلد» یونیورسال بازی کند، فیلمی هیولایی که محوریت آن خون‌آشام بدنام نیست، بلکه قایق‌های بدنام اوست.

برگه تماس ممکن است گیج کننده باشد. دلیل این امر این است که کیج در کنار نیکولاس هولت، نیکولاس هولت، نقش‌آفرینی می‌کند که نقش سرسپرده‌ای را که به نام رنفیلد شناخته می‌شود، بازی می‌کند.

داستان اصلی فیلم پیش‌بینی می‌شود که در روزگار کنونی اتفاق بیفتد. هنوز مشخص نیست که چقدر به ماده اصلی، رمان ترسناک برام استوکر در سال 1897 «دراکولا» پایبند باشد. در تریلر ادبی، R.M. رنفیلد زندانی در یک آسایشگاه دیوانگان بود. تصور می شد که او از هذیان هایی رنج می برد که او را مجبور به خوردن موجودات زنده به امید به دست آوردن جاودانگی می کرد، تا اینکه بعداً مشخص شد که او تحت تأثیر یکی از کنت دراکولا است.
«رنفیلد» آخرین تلاش یونیورسال برای ساختن یک دنیای سینمایی حول شخصیت‌های طاق هیولاهای عظیم استودیو است. پس از اینکه ریبوت تام کروز در سال 2017 «مومیایی» در سینماها شکست خورد، استودیو استراتژی خود را از داستان های به هم پیوسته تغییر داد و در عوض شروع به تمرکز بر ویژگی های مستقل کرد. همچنین بودجه‌های تولید را در پایین‌ترین حد نگه می‌دارد و باعث می‌شود عکس‌های شبح آور راحت‌تر به سود برسند. به عنوان مثال، جدیدترین اثر هیولایی این استودیو، «مرد نامرئی» با بازی الیزابت ماس، در سال 2020 به فروش 143 میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافت که بسیار کمتر از «مومیایی» و فروش 409 میلیون دلاری باکس آفیس جهانی آن بود. با این حال، ساخت «مرد نامرئی» تنها ۷ میلیون دلار هزینه داشت در حالی که «مومیایی» نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار هزینه داشت.

نیکلاس کیج نخستین بار در دهه ۱۹۸۰ میلادی با بازی در فیلم ماه زده و بزرگ کردن آریزونا به عنوان یک استعداد بازیگری شناخته شد و در نهایت با کسب جایزه اسکار در سال ۱۹۹۵ برای بازی در فیلم ترک لاس وگاس به یکی از معروف‌ترین بازیگران سینمای جهان تبدیل شد.

منبع: variety

4.7/5 - (3 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *