هتل ترانسیوانیا ۴
فیلم و سریال

هتل ترانسیوانیا ۴ از سینما دور شد

سری انیمیشن های هتل ترانسیوانیا که سه قسمت نخست آن از سال ۲۰۱۲ تاکنون فروشی بالغ بر ۱.۳ میلیارد دلار برای کمپانی سونی به ارمغان آورده است به دلیل ادامه همه گیری ویروس کرونا قصد دارد، قسمت جدید خود را این بار نه در سینما بلکه در سامانه نمایش آنلاین آمازون رونمایی کند.

 

هتل ترانسیوانیا ۴

گفته می شود کمپانی سونی به عقد قرارداری ۱۰۰ میلیون دلاری با سامانه نمایش آنلاین آمازون پرایم ویدئو برای عرضه آنلاین این انیمیشن محبوب نزدیک شده است.

با توجه به این ایالت نیویورک اخیرا شرط ورود به سینماها را واکسیناسیون کامل اعلام کرده و دیگر ایالت های مهم نیز به شکل جدی در پی اتخاذ تصمیمی مشابه هستند و از آن جایی که هنوز هیچ واکسنی برای کودکان زیر ۱۲ سال تجویز نشده است، عملا اکران سینمایی هتل ترانسیلوانیا ۴ در مقطع کنونی ممکن نیست.

هتل ترانسیلوانیا ۴ پیش از این قرار بود از تاریخ اول اکتبر در سینماها اکران شود.

سگ تازی، آمریکن پیکل، شادترین فصل، پدرانگی، ویوو و سیندرلا نیز از دیگر محصولات کمپانی سونی هستند که قرار است امسال و سال آینده از طریق سامانه های نمایش آنلاین اکران شوند.

هتل ترانسیلوانیا ۴: ترانسفورمنیا به کارگردانی جنیفر کلوسکا و درک دریمون و به نویسندگی گندی تارتاکوفسکی چهارمین و آخرین قسمت از سری انیمیشن‌ های هتل ترانسیلوانیا است که چهره هایی چون برایان هال، ندی سمبرگ، سلنا گومز، کوین جیمز و دیوید اسپید صداپیشگی آن را بر عهده دارند.

 

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *