وان پلاس OnePlus Nord Buds
متفرقه

هدفون بی سیم وان پلاس OnePlus Nord Buds رونمایی می شود

وان پلاس OnePlus Nord Buds را اواخر امسال در اول آگوست عرضه می کند. وان پلاس نورد بادز به سبد محصولات صوتی این گوشی ساز اضافه می شود و در کنار Nord Buds که در آوریل امسال عرضه شد و دیگر هدفون های OnePlus مانند OnePlus Buds Pro فروخته می شود.

وان پلاس اخیراً محصول آینده خود را در دسته رسمی توییتر خود اعلام کرده است، حتی به طراحی هدفون‌هایی که به نظر می‌رسد دارای ساقه هستند و شبیه مجموعه‌ای از میکروفون‌های ثانویه در بالای هدفون هستند، اشاره کرده است. توییت زیر را بررسی کنید:

OnePlus Nord Buds وان پلاس نورد بادز در تاریخ 1 آگوست عرضه می شود تا میراث کیفیت صدای شگفت انگیز و طراحی های عالی را ادامه دهد.

نام CE نشان می‌دهد که این هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر از Nord Buds هستند که در حال حاضر 30 دلار در هند قیمت دارند. در حالی که Nord Buds با درایورهای دینامیک 12.4 میلی متری، 30 ساعت عمر باتری و شارژ سریع عرضه می شود، ما هنوز چیزهای زیادی در مورد Nord Buds CE نمی دانیم.

جوانه‌های نسخه اصلی شاید می‌توانند عمر باتری و ویژگی‌های کمتری داشته باشند یا برخی ویژگی‌های دیگر را کاهش دهند. همچنین از تصویر می‌بینیم که هدفون‌ها مانند OnePlus Buds اصلی که اولین جفت هدفون TWS این برند بودند، هیچ سر سیلیکونی ندارند. هدفون ها همچنین دارای یک قاب بیضی شکل هستند که به نظر می رسد دوباره هدفون ها را به صورت عمودی حمل می کند، درست مانند نسل اول OnePlus Buds است.

اطلاعات بیشتر در مورد هدفون‌ها طی چند روز آینده منتهی به عرضه در 1 آگوست در دسترس قرار می‌گیرد. در همین حال تعدادی دیگر از هدفون‌ها و هدفون‌های TWS در طول فروش Amazon Prime Day 2022 در هند ارائه می‌شوند که می‌توانید آنها را بررسی کنید.

OnePlus یک پایگاه مشتری کاملاً وفادار ایجاد کرده است. اگرچه هنوز هم طرفداران زیادی برای یک گوشی گران‌قیمت OnePlus وجود دارد، اما افراد زیادی هستند که می‌خواهند برند را بررسی کنند، اما تمایلی به پرداخت قیمت‌های بالاتر ندارند. اینجاست که سری Nord این برند جدید وارد می‌شود.

منبع : indianexpress

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *