سیامک اطلسی
متفرقه

واکنش خانواده سیامک اطلسی به چند سوال

فرزند زنده‌یاد سیامک اطلسی با اشاره به برخی اظهارنظرها درباره چگونگی ابتلای پدرش به کرونا که منجر به فوت او شد، از طرف خانواده‌اش تاکید می‌کند که واکسیناسیون به شرط ادامه‌دار بودن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تنها کاری است که برای عبور از این بحران باید انجام داد.

حدود 10 روز از درگذشت سیامک اطلسی بازیگر و دوبلور قدیمی می‌گذرد و از همان روز اعلام خبر درگذشت او سوال‌ها و کامنت‌هایی در خبرها و فضای مجازی مطرح بود و عده‌ای می‌پرسیدند، مگر واکسن نزده بود؟ چه واکسنی زده بود؟ ایرانی یا خارجی؟ و یا اینکه می‌گفتند این هم از واکسن! نزنیم بهتر است.

 

سیامک اطلسی

اما این گفته‌ها فقط محدود به فضای مجازی و خبری نبود و خانواده اطلسی هم که این روزها داغدار هستند بی‌شمار با این واکنش‌ها روبرو شده‌اند. سحر اطلسی در تماسی با ایسنا دراین باره می‌گوید: از روزی که پدرم فوت کردند و در خبرها اعلام شد که ایشان هر دو دوز واکسن خود را تزریق کرده بودند، شبهه‌هایی به وجود آمده که بسیار آزار دهنده است. ما در این مدت نظرات مختلفی گرفته‌ایم که اصلا جالب نیستند ولی لازم است از طرف خودم و خانواده‌ام تاکید کنم که اگر اعلام کردیم پدرم دو دوز واکسن زدند به این معنا نیست که بخاطر واکسن از دنیا رفته‌اند.

او ادامه می‌دهد: در این چند روز مدام در فضای مجازی و از سوی اطرافیان با پرسش‌هایی مواجه شده‌ایم از جمله اینکه مرحوم سیامک اطلسی چه واکسنی زده بوده تا خودشان آن را تزریق نکنند. ما بسیار می‌شنویم که تزریق واکسن دلیل فوت پدرم بوده ولی واقعیت این است که بقیه اعضای خانواده که در زمان ابتلای پدر به کرونا همه نزدیک ایشان بودند و بویژه خود من که بارها پدرم را در آغوش گرفته بودم هیچ کدام مبتلا نشدیم و آن هم فقط بخاطر واکسن بود، اما به هر حال باید پذیرفت که شرایط جسمی هر کسی با دیگری تفاوت دارد. البته من پزشک نیستم که در این باره با قطعیت اظهارنظر کنم ولی این بیماری با ویژگی‌های خاص و جهش‌هایی که دارد در بدن هر فرد به یک شکل واکنش نشان می‌دهد و سرعت پیشرفت آن در پدر من بسیار زیاد بود. این در حالی است که شرایط پدرم با آقای عزت‌الله مهرآوران که صمیمانه برایشان آرزوی سلامتی و بهبود کامل دارم، تقریبا یکسان بود اما شرایط جسمی پدرم به جایی نرسید که اجازه دهند از خواب مصنوعی خارج شود یا لوله‌ها از ایشان جدا شود.

این دوبلور خاطرنشان می‌کند: با همه احترامی که برای مخالفان تزریق واکسن قائل هستم، اما نباید فراموش کنیم که تزریق واکسن در این شرایط واجب است، به شرط آنکه پروتکل‌های بهداشتی بعد از تزریق واکسن هم رعایت شود. من هیچ گروه و فردی را مقصر مرگ پدرم نمی‌دانم و روزی هم که همراه ایشان سر صحنه سریالی که بازی می‌کردند رفتم می‌دیدم که برای رعایت پروتکل‌ها تلاش می‌شود ولی به هر حال با وجود افراد متعدد، این کار سخت است بویژه آنکه بازیگران باید برای گفتن دیالوگ‌ها ماسک خود را از روی صورت بردارند و این اتفاق در تمام پروژه‌های تصویری رخ می‌دهد.

سحر اطلسی بیان می‌کند: در این روزها با توجه به شرایط روحی خانواده این اتفاق‌های حاشیه‌ای یک چالش عجیب برای ما بود و می‌دانم که همین صحبت‌ فعلی هم چالش دیگری برای من به وجود می‌آورد اما بخاطر سلامتی جامعه ترجیح می‌دهم این یکی را هم بپذیرم تا تاکید کنم که برای عبور از این شرایط نیاز داریم واکسیناسیون هرچه سریع‌تر میان همه مردم انجام شود اما تا رسیدن به شرایط مطلوب باید بعد از تزریق واکسن پروتکل‌های بهداشتی را نیز رعایت کنیم.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *