مست عشق
متفرقه

کناره‌گیری همایون شجریان از مست عشق حسن فتحی

پس از طولانی شدن ساخت فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی و فراهم نشدن شرایط قرارداد همایون شجریان و سهراب پور ناظری از همکاری با این پروژه کناره‌گیری کردند.

ساخت فیلم مست عشق تقریبا تکمیل شده و طبق آخرین پیگیری‌ها تلاش می‌شود تا با پایان مراحل فیلمبرداری و مراحل فنی در ماه های آینده آماده شود.

در این پروژه قرار بود همایون شجریان و سهراب پورناظری برای موسیقی فیلم همکاری داشته باشند، اما این دو هنرمند از پروژه کناره‌گیری کردند.

همایون شجریان

همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای اهل موسیقی متولد شد. وی فرزند محمدرضا شجریان است. همایون شجریان برادر کوچک مژگان شجریان است. او در سال ۱۳۷۵ با گیتا خوانساری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزندی به نام یاسمین است. اولین آلبوم همایون شجریان که به تنهایی خوانندگی آن را بر عهده داشت «نسیم وصل» نام دارد. آهنگ‌سازی این آلبوم را محمدجواد ضرابیان بر عهده داشت و در سال ۱۳۸۲ منتشر شد.

مهران برومند تهیه کننده مست عشق در این باره گفت خواسته آقای شجریان غیرمعقول نیست و آنچه ما می‌خواستیم هم غیرمعقول نبود، اما با توجه به متوقف بودن پروژه در مدت دو سال شرایط همکاری فراهم نشد چون همه چیز بستگی به شرایط ما داشت که نتوانستیم توافق قبلی را ادامه دهیم در واقع علی رغم تلاشی که از طرف گروه تهیه فیلم برای رسیدن به یک توافق جدید صورت گرفت اما شرایط مهیا نشد ،در نتیجه با کمال رفاقت دوستی و احترام قرار بر این شد که در پروژه‌ دیگری با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

او افزود ما تلاش می‌کنیم فیلم به اکران آخر امسال برسد.

در این باره همایون شجریان هم در یادداشتی به امضای نام خود و سهراب پورناظری نوشته است با پایان یافتن مراحل تدوین فیلم سینمایی مست عشق در جلسه‌ای که با تهیه‌کننده محترم فیلم، آگاهی یافتیم که پروژه توان اختیار گذاردن امکانات مورد توافق در گفتگوهای آغازین جهت ساخت موسیقی را دارا نیست و با نظر و حساسیت و عشق ما به نام و جایگاه حضرت مولوی پذیرش هر گونه محدودیتی در خلق و تهیه موسیقی این اثر ناممکن می‌نمود، پس بنا را بر این نهادیم که از همکاری در این پروژه کناره‌گیری نماییم.

منبع: نتگام

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *