کی روش
رپورتاژ آگهی

کی روش خوشحال از اولین پیروزی

سرمربی تیم ملی فوتبال مصر از پیروزی برابر لیبی خوشحال است و تیمش را شایسته این پیروزی دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از کوره، تیم ملی فوتبال مصر در انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آفریقا به مصاف لیبی رفت و با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد.

کارلوس کی روش که نخستین حضور خود را به عنوان مربی در نیمکت مصر تجربه کرد، بعد از بازی گفت: بدون شک ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم. بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و باید بگویم که فراتر از انتظار من ظاهر شدند. ما از همه نظر خوب بودیم و باید بگویم که سطح کیفی بالایی که داشتیم باعث شد تا حریف را خسته کند.

او ادامه داد: این دیدار سخت بود و دو تیم به دنبال صدرنشینی بودند. خوشحالیم که ما پیروز شدیم و در صدر جدول رده بندی قرار کردیم. بازیکنان تلاش زیادی از خود نشان دادند. از همین الان باید برگشت برابر لیبی فکر کنیم. یک روز استراحت می کنیم و خود را آماده بازی دوم می کنیم.

جهانی: ذوب آهن نیاز به ثبات دارد/ فعلا در تیمم ماندگار هستم

هافبک ذوب آهن می‌گوید ذوب آهن نیاز به ثبات دارد و باید جوری برای این تیم تصمیم گرفته شود که آن‌ها به ثبات برسند.

میلاد جهانی در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط ذوب آهن در تمرینات پیش فصل اظهار کرد: آماده سازی پیش فصل تیم خیلی خوب بوده و تا امروز شش هفت بازی دوستانه انجام دادیم. مهدی تارتار قبلا مربی من بود و مربی بسیار خوبی است. بازی‌های لیگ نزدیک است و امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی برای تیم به وجود بیاوریم.

او ادامه داد: اکنون نمی‌شود گفت تیم‌مان امسال به چه صورت نتیجه خواهد گرفت و لیگ باید شروع شود اما کار سختی پیش رو داریم چون خیلی از بازیکنان‌مان از تیم رفتند و بازیکنان جدید به تیم آمدند. فعلا که در بازی‌های دوستانه خیلی خوب بودیم و داریم از تیم شناخت پیدا کنیم اما فکر می‌کنم تیم خوبی داشته باشیم.

هافبک ذوب آهن در رابطه با وضعیتش گفت: شرایط خیلی خوبی را پشت سر می‌گذارم و هر سال می‌خواهم جوری عمل کنم که بهتر از سال قبل باشم. امیدوارم امسال بیشتر از پارسال در اوج باشم.

او درباره مربیانی که در ذوب آهن با او کار کردند، عنوان کرد: مجتبی حسینی،  رحمان رضایی و مهدی تارتار مربیان خوبی هستند اما تاکتیک‌هایشان فرق می‌کند. من هم یک بازیکن شناور هستم که با هر تاکتیکی خودم را وقف می‌دهم اما فکر می‌کنم امسال شرایط خوبی را تجربه کنم.

جهانی درباره تغییرات پیاپی در ذوب آهن گفت: تصمیم برای تغییرات توسط کارخانه صورت می‌گیرد و خودشان هستند و تیم بزرگ ذوب آهن و من نمی‌توانم در این رابطه نظر دهم اما ذوب آهن نیاز به ثبات دارد و باید جوری تصمیم گرفته شود که تیم به ثبات برسد. این تغییرات کار را برای ما سخت می‌کند و امیدوارم این مسائل حل شوند.

او در رابطه با ادامه کارش با سبزپوشان اصفهانی، بیان کرد: فعلا در جمع ذوب آهنی‌ها ماندگار شدم و باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید و قسمت چه می‌شود.

گران قیمت ترین خرید تاریخ لیگ عربستان به تمرین الهلال برگشت تا آماده رویارویی با پرسپولیس شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، ماتئوس پریرا خرید گران قیمت الهلال دیدار اخیر تیم را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد.

در روزهای اخیر خبرهای درباره بازگشت پریرا به لیگ جزیره و یا احتمال آسیب دیدگی او و غیبتش در دیدار برابر پرسپولیس به گوش رسید.

پریرا در تمرین روز گذشته الهلال شرکت کرد تا او آماده دیدار حساس برابر پرسپولیس شود.

الهلال در شرایط کنونی 5 مصدوم دارد و به نظر می رسد که همه آنها تا بازی برابر پرسپولیس که شنبه آینده برگزار می شود آماده خواهند شد.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *