آینده توبیاس مورز، مدیرعامل استون مارتین در تردید است

نتگام دریافته است که آینده توبیاس مورز به عنوان مدیر عامل استون مارتین به دلیل به روز رسانی معاملات صبح امروز که هشدار داده بود این شرکت اهداف درآمدی خود را از دست خواهد داد، نامشخص است.

گمانه زنی ها در مورد نقش مداوم Moers در این شرکت به دنبال نتایج مالی بی تفاوت برای سازنده خودروهای لوکس مستقر در Gaydon است که توسط کنسرسیومی به رهبری میلیاردر لارنس استرول در ژانویه 2020 تصاحب شد.

امروز صبح، اعلام کرد که به دلیل تاخیر در آماده سازی هایپرکار Valkyrie برای تولید، هدف EBITDA (درآمد قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک) را حدود 15 میلیون پوند از دست خواهد داد.

توبیاس مورز
توبیاس مورز مدیرعامل استون مارتین

یکی از سخنگویان در پاسخ به این سوال که آیا موقعیت مورز توسط اتوکار ایمن است یا خیر، گفت: “استون مارتین در مورد گمانه زنی ها اظهار نظر نمی کند.” در حالی که توبیاس مورز در به‌روزرسانی معاملاتی در کنار استرول، رئیس اجرایی، نقل قول شده بود، منابع متعددی به نتگام گفته‌اند که جایگزینی بالقوه در حال حاضر نزدیک شده است.

خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که استیون آرمسترانگ، مدیر اجرایی فورد، کاندیدای این نقش بوده است، به نقل از یک منبع ناشناس که تایید کرده است رویکرد اولیه انجام شده است. اتوکار همچنین با منبعی که این گزارش را تایید کرده صحبت کرده است. با این حال، استرول به فایننشال تایمز گفت که او “به هیچ وجه به دنبال جایگزینی توبیاس نیست.”

مورز در آگوست 2020 به جای اندی پالمر به عنوان مدیر عامل شرکت، از مرسدس AMG نقل مکان کرد. او به سرعت یک استراتژی جدید را اجرا کرد، از جمله قرار دادن برنامه‌هایی برای خانواده‌ای از خودروهای الکتریکی لاگوندا روی یخ و تبر توسعه V6 خود شرکت، اما او با مشکل مواجه شده است. برای مشاهده تکمیل پروژه والکری – با مقصر بودن پیچیدگی فنی خودرو – و چندین نفر از رهبران برجسته و مستقر در شرکت از زمان ورود او شرکت را ترک کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

هشت + 1 =