بررسی نیسان قشقایی 2022

رانندگی قشقایی در فضاهای تنگ مانند پارکینگ بسیار آسان است. سنسورهای سپر ایمنی عالی از جمله نمایشگر دوربین معکوس همه جانبه شفاف به آن کمک می کند. یک چیز مرا آزار می دهد: قشقایی ما سایه دوست داشتنی آبی است، اما رنگ آبی (ساخته شده توسط رایانه) که در نمای دوربین بالای سر ظاهر می شود، سایه ملایمی از خاکستری است.

بوت لاید برقی قشقایی ما واقعاً بسیار مفید است. گفتنی است، برای جلوگیری از ضربه خوردن افراد، هر بار که چکمه باز یا بسته می‌شود، یک بیپ بیپ تند منتشر می‌کند. آره. بوق بوق. هر زمان صدای بیپ من مطمئن هستم که برای جلوگیری از ضربه های تصادفی bootlid مفید است، اما واقعاً آزار دهنده است.

من معمولاً برای نام‌گذاری خودروها نیستم، اما تصمیم گرفته‌ام که نیسان قشقایی 2022 جدیدمان را اد صدا کنم. همانطور که در شیران. ببینید، من فکر می کنم خواننده و ترانه سرای مو ژولیده و شاسی بلند خانواده نیسان شباهت های زیادی با هم دارند.

نیسان قشقایی 2022
خودرو نیسان قشقایی 2022

برای شروع، هر دو یکی از بزرگترین صادرات بریتانیا هستند و به محبوبیت جهانی فوق العاده ای دست یافته اند. و هر دو از تاکتیک های مشابهی برای دستیابی به آن موفقیت استفاده کرده اند. اد شیران اساساً عناصری را از تعداد انگشت شماری از ژانرها حذف کرد و آنها را دوباره به شکلی موسیقی تبدیل کرد که کاملاً تازه به نظر می رسید، اما در واقع برای دستیابی به تسلط موسیقی در بازار انبوه، جریان اصلی و متمرکز لیزری بود.

به طور مشابه، قشقایی از آفرودهای چهار چرخ متحرک (عمدتاً موقعیت سواری بالا و نشانه‌های ظاهری خشن) عناصر تند و تیز را گرفت و آنها را در یک فرم خودرویی قرار داد که کاملاً تازه به نظر می‌رسید، اما در واقع قاطعانه جریان اصلی و متمرکز لیزری برای دستیابی به آن بود. تسلط بر بازار انبوه اتومبیلرانی این همان ترفند در دو صورت متفاوت است: کاری کنید که یک محصول اصلی پوپولیستی احساس کند که هنوز کمی رادیکال است.

دیدگاهتان را بنویسید

17 + 6 =