زمانی پس از عرضه پورشه ماکان در سال 2014 بود که نسخه چهار سیلندر فقط سفارش ویژه ای داشت. اگر واقعاً میخواستید میتوانید یکی داشته باشید، اما خودروهای شش سیلندر همان چیزی بودند که پورشه واقعاً میخواست بفروشد و به هر حال شما میخواستید.
اما زمان تغییر می کند. قیمت سوخت افزایش یافته است و اکثر اشکال مالیات خودرو به سمت بالا بازنگری شده است. کمتر واقعاً باید بیشتر باشد.
پورشه ماکان T 2022 پایه چهار سیلندر مدتها پیش از منوی مخفی حذف شد و از آن زمان بهویژه از زمانی که Macan در سال 2018 مورد بازنگری قرار گرفت، خود را به عنوان یک بخش تجاری موفق در این محدوده معرفی کرد. اکنون گزینه دوم چهار گلدانی نیز به آن ملحق شده است. ، ماکان T، در اولین بار که نشان T بر روی هر چیزی غیر از یک خودروی اسپرت استفاده شده است. در فرهنگ لغت پورشه، T به معنای گشت و گذار است و به خودروهایی داده می شود که بهترین تجربه رانندگی ممکن را بدون اضافه کردن قدرت اضافی ارائه می دهند.
برای این منظور، Macan T دارای یک سری تغییرات در شاسی است، اما هیچ خرخر اضافی برای موتور 2.0 لیتری توربو بنزینی نصب شده طولی ندارد، که خروجی های 261 اسب بخاری و 295 پوند فوتی را از Macan پایه حفظ می کند (اگرچه بسته Sport Chrono در اینجا استاندارد است. اصلاح 0.2 ثانیه با سرعت 0-62 مایل در ساعت).
Macan T برای پر کردن شکاف بین Macan و Porsche Macan S طراحی شده است، با این حال به طور شگفتانگیزی احساس میشود که بسیار بیشتر شبیه اولی است تا دومی. تنها چیزی که احتمالاً می تواند با آن انجام دهد این است که کمی پوک کردن بیشتر باشد. با توجه به اینکه دو تن افزایش می یابد، این یک چیز بزرگ در اینجا کم است.
منبع :
autocar.co.uk