تویوتا تا سه بار در بریتانیا خودروها را بازسازی می کند

تویوتا به‌عنوان بخشی از تلاشی برای افزودن ارزش به خودرو ها در طول چرخه عمرشان، به‌روزرسانی کامل خودروهای مشتریان سابق خود را در کارخانه‌های تولیدی خود در بریتانیا آغاز خواهد کرد.

 

آگوستین مارتین، رئیس و مدیر عامل تویوتا جی بی، اولین جزئیات فرآیند جدیدی را که تویوتا به عنوان بخشی از زیر نام تجاری جدید خود با تمرکز بر ناوگان حمل و نقل، Kinto اجرا خواهد کرد، به Autocar ارائه کرد. او گفت: «ما باید نگاهمان به زندگی را هم برای وسیله نقلیه و هم برای مشتری گسترش دهیم.

 

“من فکر می کنم ما با چرخه های معمول دو تا سه ساله که در بریتانیا بسیار محبوب هستند بسیار آشنا هستیم، اما باید از این چرخه دو تا سه ساله فراتر برویم و بگوییم: “خوب، در آن چه اتفاقی می افتد. چرخه دوم و در سیکل سوم؟»

 

تویوتا به منظور افزایش زمان تماس خود با مشتریان «حداقل تا 10 سال»، خودروها را پس از اولین چرخه استفاده (یعنی یک قرارداد اجاره معمولی) به کارخانه برمی‌گرداند و آنها را «با بهترین استاندارد» بازسازی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که دومی کاربر تا حد امکان وسیله نقلیه جدیدی دارد.

 

به گفته مارتین، مارتین نیز می‌تواند این فرآیند را قبل از سومین چرخه استفاده انجام دهد و پس از آن تویوتا تلاش‌های خود را بر بازیافت خودروها تا حد امکان بهینه‌تر متمرکز خواهد کرد.

 

در حالی که جزئیات فرآیند پایان عمر خودروها هنوز مشخص نشده است، مارتین اشاره کرد که تمرکز بر جلوگیری از اتلاف و کاهش اثرات زیست محیطی تولید خودروهای جدید خواهد بود.

 

او گفت: چگونه آن را بازیافت کنیم؟ چگونه از قطعات مختلفی که ضروری هستند و شاید بتوان برای خدمات دیگر استفاده کرد دوباره استفاده کنیم؟ سپس چگونه باتری ها را بازسازی کنیم، دوباره از آنها استفاده کنیم و آنها را بازیافت کنیم؟ چگونه از بخشی از مواد برای وسیله نقلیه جدید که قرار است در کارخانه استفاده شود استفاده کنیم؟

تاکید تویوتا بر رضایت مشتری و دوام خودرو به اولین تولید BEV، bZ4X، که در اوایل سال 2022 عرضه می شود، گسترش می یابد. باتری 71.4 کیلووات ساعتی آن که برد 280 مایل را ارائه می دهد، وعده داده شده است که تا 90٪ از ظرفیت قابل استفاده خود را پس از آن حفظ کند. 10 سال استفاده.

دیدگاهتان را بنویسید

9 − چهار =