جانشین الکتریکی ولوو XC90 اواخر امسال رونمایی خواهد شد

به گزارش بلاگ خودرو نتگام: روسای ولوو تایید کرده اند که جانشین شاسی بلند بسیار محبوب ولوو XC90 در سه ماهه پایانی سال 2022 معرفی خواهد شد.

پرچمدار جدید SUV، به عنوان اولین خودروی الکتریکی کاملاً سفارشی مارک و اولین خودروی روی پلت فرم جدید، نقش اساسی در هدف آن ایفا خواهد کرد.

جیم روآن، مدیرعامل ولوو گفت: این یک زمان بسیار هیجان انگیز برای ما است، زیرا ما را به حوزه دیگری می برد – این سنگ بنای دیگری به سوی آینده است. این مدل خود وسیله ای بسیار مهم برای ما است.”

 

یکی از سخنگویان برند افزود: “این محصول که توسط نرم افزار تعریف می شود، نمایشی از آینده ما است و آغاز عصر جدیدی برای ایمنی و شرکت است.”

 

پس از تایید قبلی ولوو مبنی بر اینکه محصول جدید به جای نام الفبایی و عددی در تولید یک نام خواهد داشت، یک پرونده اخیر نشان می دهد که نام آن Embla خواهد بود.

نام اولین زن در اساطیر اسکاندیناوی بود که می‌توانست نشانه‌ای از استراتژی نام‌گذاری مدل‌های آینده با محوریت میراث اسکاندیناوی ولوو باشد و قبل از رونمایی در اواخر امسال، روآن فناوری جدید نوآورانه خودرو را در رویدادی در 21 سپتامبر به نمایش خواهد گذاشت. این فناوری که شامل ویژگی‌های ایمنی نسل بعدی می‌شود، به‌عنوان استاندارد در شاسی‌بلند پرچم‌دار عرضه می‌شود و پیش‌نمایش آنچه برای سایر ولووهای آینده در دسترس خواهد بود را نشان می‌دهد.

رندر 99 ولوو XC90 توسط اتوکار
98 ولوو
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

3 + یک =