مت بکر با بازنشستگی مایک کراس به جگوار لندرور می پیوندد

یکی از مهندسان ارشد و باسابقه جگوار لندرور، مایک کراس، پس از 37 سال کار در این شرکت، بازنشستگی خود را اعلام کرد، در حالی که مهندس استون مارتین مت بکر به تیم ملحق شد.

جگوار لندرور

کراس، که عنوان رسمی اش اهداف خودرو و مدیر علامت گذاری است، در طول مدت تصدی خود مسئولیت برخی از محوری ترین مدل های این شرکت را بر عهده داشته است. جگوار لندرور تلاش‌های خود را در توسعه اولین هیبریدی‌های پلاگین و «نقش تعیین‌کننده‌اش در توسعه ویژگی هندلینگ و رانندگی متمایز جگوار» برجسته می‌کند.

کراس پیش از عزیمت خود در 28 فوریه گفت: “من یک حرفه فوق العاده در جگوار لندرور داشته ام و به عنوان شاگرد شاگردی به جگوار روور تریومف پیوستم. هرگز انتظار نداشتم تا این حد در توسعه و مهندسی برخی از آنها شرکت کرده باشم. نمادین ترین خودروها در صنعت خودروسازی به عنوان یک مهندس ارشد، از مسئولیت ارزیابی محصولات جدید از دید مشتریان خودرو جگوار و لندرور لذت بردم. این نقش به من اجازه داد تا اتومبیل های زیادی را رانندگی کنم و با افراد زیادی مانند ریچارد پری جونز و سر جکی استوارت – هر دو ملاقات کنم. برای همیشه از آنها سپاسگزار خواهم بود زیرا آنها مربی شدند و به من کمک کردند تا به عنوان یک ارزیاب خودرو و مهندس توسعه پیشرفت کنم.

نکات برجسته شخصی در طول حرفه من بسیار است؛ با این حال، خاطرات رانندگی با خودروی فرمول 1 جگوار در تست پیش فصل و رقابت در Mille Miglia با جگوار C-Type برای همیشه ماندگار خواهد بود.

اواخر این ماه، در 28 ژانویه، جگوار لندرور از مت بکر به تیم رهبری مهندسی خود استقبال خواهد کرد. پیش از این، گزارش شده بود که بکر پس از شش سال نقش خود در استون مارتین را ترک می کند و به مک لارن می پیوندد – حرکتی که هرگز محقق نشد.

 

به عنوان مدیر عامل استون برای ویژگی های خودرو، بکر تأثیر زیادی بر توسعه تقریباً همه خودروهای موجود در طرح جاه‌طلبانه قرن دوم این شرکت، از جمله Vantage، DBS و شاید مهم‌تر از همه، پرفروش‌ترین SUV DBX داشت.

قبل از استون، او مهندس ارشد تست و توسعه در لوتوس بود.انتصاب مت توانایی ما را برای ارائه استراتژی “Reimagine” با تمرکز بر کیفیت و عملکرد در سراسر یک برنامه وسیله نقلیه از مفهوم محصول تا عرضه و فراتر از آن تقویت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

سه − 1 =