هر آنچه که باید در مورد مالیات خودروهای شرکت برقی بدانید

حدود 900000 راننده خودروهای شرکتی در بریتانیا وجود دارد و دولت به شدت از نیاز به هدایت آنها به سمت تمیزترین و کارآمدترین وسایل نقلیه آگاه است.

 

مشوق‌های مالیاتی برای خودروهایی با انتشار CO2 کمتر در سال 2002 معرفی شد، که منجر به افزایش تقاضا برای دیزل و ایجاد بازار اولیه برای خودروهای هیبریدی پلاگین یک دهه بعد شد. پس از تعمیرات اساسی اخیر، این سیستم طرح‌های خودروهای شرکتی را به یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای رانندگی خودروهای الکتریکی تبدیل کرده است.

 

چگونه مالیات خودروی شرکتی را برای خودروی برقی محاسبه می کنید؟

 

اگر کارفرمای شما ماشینی را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای سفرهای خصوصی در دسترس است، آن را به عنوان یک مزایا در نوع (BIK) طبقه‌بندی می‌کنید – اصطلاحی که برای طیف گسترده‌ای از امتیازات محل کار اعمال می‌شود – و از بسته دستمزد ماهانه شما مالیات گرفته می‌شود. بسته به ماشینی که انتخاب می کنید، این می تواند ارزان تر از خرید یا اجاره خصوصی باشد.

 

مبلغی که پرداخت می کنید بر اساس ارزش مالیاتی خودرو است. این درصدی از قیمت فهرست (یا P11D) آن است که برای خودروهایی با انتشار CO2 بالاتر به تدریج بزرگ‌تر می‌شود. به طور کلی، ارزان ترین و/یا وسایل نقلیه با کمترین CO2 کمترین مالیات را به خود اختصاص می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

یک + نه =