آئودی کانسپت کراس اوور مقاوم Activesphere را پیش‌نمایش می‌کند

به گزارش بلاگ خودرو نتگام: آئودی Activesphere جدید یک خودروی مفهومی نسل بعدی با پیشرانه الکتریکی و قابلیت‌های رانندگی خودکار سطح چهار است.

به گفته آئودی، این مدل غافلگیرکننده که به شکل یک کراس اوور ناهموار و آفرود است، هم قابلیت‌های داخل و هم خارج از جاده را فراهم می‌کند تا رانندگان بتوانند سبک زندگی فعال‌تری داشته باشند.

 

Activesphere جدیدترین محصول این برند به خط مفهومی نسل بعدی آن است که در ابتدا به عنوان سه خودرو متشکل از کوپه اسپرت Skysphere، MPV Urbansphere و سالن اجرایی Grandsphere معرفی شد.

 

Activesphere که احتمالاً بر اساس پلتفرم PPE مشترک بین Urbansphere و Grandsphere است، دارای قد بلند و مجموعه ای بزرگ از چرخ ها است که با بدنه براق و چراغ های جلوی باریک و با طراحی تیز تضاد دارد. این ویژگی های طراحی نشان می دهد که این مدل درجاتی از قابلیت خارج از جاده خواهد داشت.

 

اگرچه آئودی در مورد ویژگی‌های خاص سخن گفته است، اما هر چهار مفهوم مملو از فناوری‌های نسل بعدی، از جمله قابلیت‌های رانندگی خودکار سطح چهار و راه‌حل‌های خلاقانه برای بهبود عملی، آرامش و پایداری هستند.

 

اندازه باتری Skysphere فاش نشده است، اگرچه آئودی گفته است که انتظار می رود ظرفیت آن بالاتر از 80 کیلووات ساعت باشد و بردی در حدود 310 مایل را ارائه دهد.

 

در مورد پیشرانه ها، کانسپت های آئودی ارقامی از 395 اسب بخار و 508 پوند فوت گشتاور برای Urbansphere تا 711 اسب بخار و 708 پوند فوت در Grandsphere دارند.

 

Activesphere اولین نمایش عمومی خود را در آغاز سال 2023 انجام خواهد داد. سه مفهوم دیگر این شرکت – Skysphere، Grandsphere و Urbansphere – همگی برای اولین بار با هم در هفته اتومبیل مونتری ظاهر خواهند شد.

آئودی Activesphere روشن شد
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

17 − 17 =