آلپینا XB7 دارای پیشرانه هیبریدی ملایم V8 و طراحی جدید است

 

Alpina XB7، نسخه ارتقا یافته BMW X7 SUV شرکت آلمانی، به انبوهی از ارتقاها از جمله موتور V8 جدید، فناوری به روز شده کمک راننده و طراحی مجدد بیرونی دست یافته است.

تغییرات زیر کاپوت روی یک پیشرانه جدید 4.4 لیتری با توربو V8 متمرکز شده است. این خودرو برای اولین بار از فناوری هیبریدی ملایم بهره می برد، اگرچه حداکثر توان خروجی بدون تغییر در 612 اسب بخار و 590 پوند فوت است.

با وجود افزایش اندک وزن (از 2655 کیلوگرم تا 2730 کیلوگرم)، سرعت سرعت 0-62 مایل در ساعت XB7 نیز مانند قبل است، یعنی 4.2 ثانیه. حداکثر سرعت 180 مایل در ساعت است.

 

آلپینا می گوید فناوری هیبریدی ملایم ارائه شده توسط BMW به شکل یک استارت ژنراتور 48 ولتی عرضه می شود و کارایی و پاسخگویی مدل را بهبود می بخشد. این شرکت می‌گوید یک منیفولد اگزوز کراس بانکی جدید نیز «یک موسیقی متن V8 هیجان‌انگیز را ارائه می‌کند».

 

این خودرو دارای یک قسمت جلوی جدید است که شامل طراحی اصلاح شده از دو چراغ جلوی دوقلوی مجزای افقی است. یک مشبک روشن و جدید تعبیه شده است، در حالی که ورودی‌های هوای جدید اضافه شده به چیزی که شرکت آن را «ظاهر قدرتمند» می‌نامد، کمک می‌کند. در قسمت عقب، XB7 دارای چهار لوله اگزوز است.

 

قیمت XB7 از 170500 یورو (143460 پوند) در آلمان شروع می شود، اما قیمت بریتانیا هنوز اعلام نشده است. جزئیات بیشتر تجهیزات استاندارد از می 2022 در دسترس خواهد بود.

 

آلپینا می‌گوید نسخه‌های فرمان چپ XB7 اکنون برای سفارش اولیه در دسترس هستند و اولین تحویل در دسامبر 2022 انجام می‌شود. سفارش‌های نسخه‌های فرمان راست در سپتامبر قبل از شروع تولید در دسامبر آغاز می‌شود.

منبع : autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

دوازده + 8 =