استون مارتین هدف درآمدی 2021 را 15 میلیون پوند از دست خواهد داد

استون مارتین به‌روزرسانی معاملاتی را برای بورس منتشر کرده است و هشدار می‌دهد که انتظار دارد به دلیل تاخیر در آماده‌سازی هایپرکار Valkyrie برای تولید، هدف EBITDA (درآمد قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک) برای سال 2021 را حدود 15 میلیون پوند از دست بدهد. .

 

لارنس استرول، رئیس اجرایی، با توصیف پروژه هایپرکار به عنوان «چالش‌آمیز» و اشاره به اینکه زمانی که او کنسرسیومی را برای خرید این شرکت در سال 2020 رهبری کرد، این پروژه «به ارث رسیده» تاکید کرد که تولید اکنون آغاز شده است و 10 خودروی مشتری قبل از پایان سال گذشته تحویل داده شده است. سال

 

در بیانیه معاملاتی استون آمده است: «این میزان کمتر از برنامه ریزی قبلی بود و بر این اساس پیش بینی می شود EBITDA تعدیل شده حدود 15 میلیون پوند کمتر از حد انتظار باشد. تاثیر آن فقط مربوط به زمان است، تمام استون مارتین والکری کوپه فروخته می شود و به مشتریانی که سپرده های قابل توجهی دارند تخصیص می یابد.

 

این بیانیه همچنین خاطرنشان کرد که تقاضای مشتریان برای والکری اسپایدر دو برابر تخصیص خودروهایی است که ساخته خواهد شد و درآمد حاصل از پروژه والکری به جای از دست دادن در نتیجه تقاضای مداوم برای خودروها به تأخیر افتاده است.

با این حال، استرول و مدیرعامل توبیاس مورز گام‌های مثبت استون مارتین در سال 2021، از جمله رشد 82 درصدی خودروهای عمده‌فروشی به 6182 خودرو، از جمله 3001 خودروی شاسی بلند DBX، را برجسته کردند و خاطرنشان کردند که عرضه کمتر از تقاضا بوده و نیاز به تخفیف و محافظت از باقیمانده‌ها را از بین برده است. مورد دوم به عنوان یک شکست قابل توجه شرکت قبل از تصاحب مالکیت استرول برجسته شد.

 

استرول گفت: «بسیار خوشحالم که کسب‌وکار اصلی ما با بیش از 6000 عمده‌فروشی اصلی در سال برنامه‌ریزی کرده است و موجودی را به سطوحی می‌رساند که برای یک تجارت فوق‌العاده لوکس مناسب است.» شواهد نشان می‌دهد که استراتژی ما کارآمد است، زیرا خرده‌فروشی بسیار جلوتر از عمده‌فروشی است که با قیمت‌گذاری قوی و بهبود ارزش‌های باقیمانده پشتیبانی می‌شود. از زمانی که کسب‌وکار اصلی مانند امروز از سلامت خوبی برخوردار بود، مدت زیادی می‌گذرد.

 

ثروت استون با بنتلی که دیروز اعلام کرد در سال گذشته 14659 خودرو فروخته است، در تضاد است که نسبت به سال 2020 رشدی 31 درصدی داشته است که خود یک سال رکورد محسوب می شود.

 

این بیانیه همچنین نشان داد که استون موجودی نقدی پایان سال در حدود 420 میلیون پوند خواهد داشت و گفت که این میزان بالاتر از پیش بینی قبلی است و تأیید کرد که نتایج کامل سال 2021 در 24 فوریه اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

5 × 5 =