اصلاح‌کننده خودرو آلمانی رولزرویس کولینان اسپرت تبدیل شده را نشان می‌دهد

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : یک طراح خودرو آلمانی نسخه اصلاح شده و پهن بدنه رولز رویس کولینان SUV را با آیرودینامیک بهبود یافته، جزئیات فیبر کربن و قدرت ارتقا یافته معرفی کرده است.

کولینان اصلاح شده، که “امپراتور” نامیده شده است، توسط DMC آلمان طراحی شده است و همچنین دارای تغییرات زیادی در داخل آن است.

 

در زیر کاپوت، کولینان به یک اگزوز اسپرت جدید و سیستم مدیریت موتور مجهز شده است.

 

در نتیجه، موتور قدرت از 563 اسب بخار به 606 اسب بخار و گشتاور از 626 پوند فوت به 704 پوند فوت رسیده است.. این یعنی زمان 0-62 مایل در ساعت 4.9 ثانیه، با حداکثر سرعت 175 مایل در ساعت.

 

در نمای بیرونی، کولینان نمای جلویی بازطراحی شده با کاپوت فیبر کربنی به دست می‌آورد. DMC همچنین قوس چرخ های جدیدی را اضافه کرده است که به این معنی است که Emperor 4 سانتی متر پهن تر از خودروی استاندارد است.

 

تغییرات در دینامیک مدل با اضافه شدن رکاب های جانبی بازطراحی شده و لبه اسپویلر در عقب ادامه می یابد که به گفته DMC به کاهش نیروی بالابر در اکسل عقب کمک می کند. DMC همچنین چرخ‌های منحصر به فرد 24 اینچی چند پره را نصب کرده است.

 

در داخل، امپراطور تودوزی چرمی قرمز روشن و سطوح لاک قرمز صیقلی را به دست می‌آورد تا با رنگ بیرونی آن مطابقت داشته باشد، و همچنین برند DMC روی تشک‌ها و صندلی‌های زمین را نشان می‌دهد.

 

قیمت‌های بسته اصلاحی کامل مشخص نشده است، اما DCM قیمت‌های جداگانه برای برخی از قطعات را فهرست کرده است.

 

DMC سابقه تغییر خودروها با بدنه‌های عجیب و غریب را دارد. این شرکت همچنین در حال کار بر روی برداشت خود از فراری روما است که می‌گوید از «تیونینگ تهاجمی» برای افزایش عملکرد از 611 اسب بخار به 698 اسب بخار بهره می‌برد.

 

مانند کولینان، روما نیز چرخ‌های سفارشی و بدنه سفارشی را برای افزودن نیروی رو به پایین بیشتر و بهبود جریان هوا به دست خواهد آورد.

کاپوت کاپوت 99 DMC رولز رویس کولینان
گریل جلویی رولز رویس کولینان 98 DMC
91 DMC رولز رویس داخلی کولینان
اسپویلر سقف 96 DMC رولز رویس کولینان Rear Wing
اسپویلر عقب DMC رولز رویس کولینان 95
94 دی ام سی رولز رویس کولینان سمت
90 DMC رولز رویس کولینان داخلی عقب
93 DMC رولز رویس کولینان ربع جلو
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

1 × 4 =