اورال ندجاری، مدیرعامل بریتیش ولت، شرکت باتری را ترک می کند

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : اورال ندجاری، بنیانگذار Britishvolt، از سمت مدیرعاملی شرکت فناوری باتری بریتانیا کناره گیری کرد. گراهام هور معاون مدیر عامل و رئیس عملیات جهانی – که قبلاً رئیس هیئت مدیره فورد بریتانیا بود – در این دوره مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

ندجاری گفت: اگرچه کناره گیری از مدیریت عملیاتی شرکت برای من تصمیم سختی بود، اما اکنون زمان مناسبی است که پس از پایه گذاری، زمام امور را به تیم بسیار بااستعداد و پیشرو در جهان واگذار کنم. چه کسی کسب و کار را با ورود به مرحله اجرا به جلو می برد. Hoare گفت: “من مفتخرم که شرکت را در فصل بعدی رشد و صنعتی شدن خود به جلو ببرم.”

 

این اقدام پس از درخواست موفقیت آمیز بریتیش ولت برای کمک مالی دولت بریتانیا از طریق صندوق 850 میلیون پوندی تحول خودرو صورت می گیرد که در اواخر جولای تایید شد.

 

به گفته Britishvolt، این سایت می تواند 3000 شغل ماهر در محل، به علاوه 5000 شغل دیگر در زنجیره تامین گسترده تر ایجاد کند.

 

در نهایت می‌تواند باتری‌هایی برای بیش از 300000 خودروی برقی در سال برای سازندگانی از جمله استون مارتین و لوتوس تولید کند – که دومی قرار است از سلول‌های بریتیش ولت در خودروی اسپرت نوع 135 خود استفاده کند که قرار است در سال 2026 عرضه شود.

 

وزیر بازرگانی کواسی کوارتنگ در ماه ژوئیه گفت: “این سایت وسیع تضمین می کند که بریتانیا می تواند به طور کامل از مزایای بازار پررونق جهانی خودروهای الکتریکی بهره مند شود.”

اورال ندجاری، بنیانگذار Britishvolt
گراهام هور، مدیر عامل موقت بریتیش ولت
رندر کارخانه بریتیش ولت
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

5 × چهار =