اولین خودروی برقی بوگاتی یک اسکوتر برقی با سرعت 18 مایل در ساعت است

 

بوگاتی که بیشتر به خاطر خودروهای هایپراسپرت های سرعت شکن مانند 304 مایل در ساعت Chiron Super Sport 300+، اولین وسیله نقلیه الکتریکی خود را معرفی کرد – یک اسکوتر برقی 18 مایل در ساعت.

اسکوتر بوگاتی

این ماشین بعید نتیجه مشارکت بین برند فرانسوی است که اکنون توسط شرکت کروات هایپرکار برقی ریماک کنترل می شود و شرکت اسکوتر الکترونیکی بایتک بین المللی مستقر در نیویورک. این اسکوتر توسط Bytech طراحی و تولید شده است، اگرچه تغییرات گسترده ای در سبک هایپرکارهای بوگاتی به آن داده شده است

 

اسکوتر بوگاتی دارای سه تنظیم سرعت است: اقتصادی (9 مایل در ساعت)، شهری (12.5 مایل در ساعت) و ورزش (18.5 مایل در ساعت). انرژی آن توسط یک باتری 36 ولت، 10 ساعت (0.36 کیلووات ساعت) با برد ادعا شده 22 مایل تامین می شود. باتری را می توان در حین اتصال به اسکوتر شارژ کرد یا آن را جدا کرد و به برق وصل کرد. شارژ کامل طول می کشد حدود چهار ساعت در یک پریز برق داخلی ایالات متحده.

 

برای مطالعه بیشتر در مورد اسکوترهای الکترونیکی و سایر اشکال حمل و نقل الکتریکی، از Move Electric دیدن کنید

بوگاتی و بایتک نیز این دستگاه را با تعدادی ویژگی طراحی تجهیز کرده اند. سیگنال‌های گردش دوگانه، با نشانگرهایی روی دستگیره‌های دسته و گل‌گیر عقب، با چراغ‌های پایه روشن در امتداد کناری وجود دارد. همچنین یک آرم طرح ریزی نشان EB و ترمزهای ضد قفل E-ABS در عقب وجود دارد.

 

در حال حاضر، اسکوتر بوگاتی فقط برای بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده است و این شرکت هنوز جزئیات قیمت گذاری آن را فاش نکرده است. هیچ برنامه ای برای ارائه آن در بریتانیا وجود ندارد، جایی که استفاده از اسکوترهای الکترونیکی خصوصی در جاده های عمومی غیرقانونی است.

دیدگاهتان را بنویسید

17 − پنج =