اولین درایو MG 5 EV Long Range 2022

به گزارش بلاگ خودرو نتگام: در واقع مایه آرامش است که می بینیم چنین کیفیت هایی هنوز در بازار خودرو به ثمر می رسند، زیرا MG 5 EV Long Range 2022 یکی از پرفروش ترین خودروهای الکتریکی در بریتانیا از زمان ورودش در سال 2019 بوده است. 21946 MG 5 در سال 2021 در بریتانیا فروخته شد.

 

این فیس لیفت 2022 برخی از این بی‌هوشی‌های ظاهری را با نمای جلویی کاملاً بازطراحی‌شده برطرف می‌کند که چیزی از حالت چشم‌های براق MG 4 جدید را به ارث برده است. این یک پیشرفت بزرگ در کتاب‌های ما است، همانطور که سیستم اطلاعات سرگرمی جدید که ارتقای قابل توجه دیگر است. برای این لیفت صورت

 

از بین رفته است این سیستم ضخیم و به ظاهر پس از فروش، و در جای خود یک صفحه نمایش لمسی براق که از ناوبری مناسب، Apple CarPlay، Android Auto و توانایی کنترل پارامترهای شارژ زمان‌بندی شده شما سود می‌برد – که دومی نادیده‌گیری قابل‌توجهی در ام جی 5 تا الان

 

صفحه لمسی برای پیمایش ساده است و از دکمه‌های میانبر فیزیکی بهره می‌برد، اما برای وادار کردن صفحه نمایش به عکس‌العمل نیاز به یک ابزار سنگین دارد و گاهی اوقات این کار کند است. شاید آزاردهنده‌تر این باشد که کنترل‌های تهویه مطبوع در صفحه نمایش لمسی قرار دارند، بنابراین فقط برای تغییر دمای کابین، باید صفحه‌نمایش ناوبری یا رسانه خود را به طور کامل ترک کنید.

 

در جلو در MG 5 ارزان به نظر نمی رسد، علیرغم اینکه این یک پیشنهاد بودجه با استانداردهای کلاس است، با این مدل برد بلند 61 کیلووات ساعت (57 کیلووات ساعت قابل استفاده) که از 30995 پوند شروع می شود. یک نسخه ارزان‌تر با برد 199 مایلی ممکن است هنوز به سری MG5 در بریتانیا بپیوندد، اگرچه این هنوز تایید نشده است.

 

در غیر این صورت، هیچ تغییری در MG5 وجود ندارد، بنابراین شما همچنان یک خودروی خانوادگی جادار خواهید داشت. در صندلی‌های عقب فضای کافی برای استراحت راحت برای چند بزرگسال متوسط ​​وجود دارد، اما مسافران لاغرتر ممکن است فضای سر را کمی تنگ ببینند.

 

صندوق بار 479 لیتری بسیار کارآمد است، و صندلی‌های عقب با تقسیم معمول 60/40 جمع می‌شوند، اما همچنان یک پله از کف صندوق عقب قرار می‌گیرند و لبه‌های مواد ناتمام زیادی را نمایان می‌کنند که صرفه‌جویی در هزینه‌ها را نشان می‌دهد.

 

به عنوان مثال، تنظیمات فنر نرم به بدنه اجازه می دهد تا کمی بیشتر از آنچه در فولکس واگن ID 3 تجربه می کنید، بچرخد، اما حتی در تغییر جهت سریع تر، پیشرونده و غیرمعمول است. این بهای منصفانه ای است که باید برای روشی که MG 5 در هر روز، در خودروهایی مانند این، بدترین دست اندازهاها و نفوذهای جاده را از بین می برد، پرداخت.

 

به طور قابل پیش‌بینی، فرمان چندان ارتباط واقعی با چرخ‌ها ندارد، اما وزن آن به اندازه‌ای خوب است که به چیزهای سریع‌تر اعتماد می‌کند یا در رفت‌وآمدهای شهری سبک می‌شود، و چسبندگی کافی برای جلوگیری از کم فرمانی چشمگیر وجود دارد، مگر اینکه واقعاً سعی کنید خوش‌بینانه باشید. نگرش گوشه در واقع، MG 5 EV از نظر سواری و هندلینگ بسیار مفیدتر از MG ZS EV است که بسیاری در هنگام خرید یک خودروی برقی جادار، با قیمت مناسب و دوربرد به آن توجه می‌کنند.

جلو MG5
سمت MG5
داینامیک جلو MG5
MG5 سمت 2
داخلی MG5
سیستم اطلاعات سرگرمی MG5
کنسول وسط ام جی
فضای بار MG 5
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

شش + 17 =