باتری های EV تا سال 2040 با قطعات بازیافتی ساخته می شوند

یکی از رهبران صنعت در آخرین وبینار Autocar Business گفت که مواد بازیافتی از پایان دهه آینده به طور گسترده در باتری های خودروهای الکتریکی استفاده خواهند شد.

ایزوبل شلدون، مدیر ارشد استراتژی تولیدکننده باتری Britishvolt، گفت که صنعت به دنبال یافتن راهی برای استفاده مجدد از موادی مانند کبالت است تا میزان کنده‌شده از زمین را کاهش دهد، زیرا به نظر می‌رسد این بخش پایدارتر باشد.

 

او گفت: «ما کمی زمان داریم تا آن را بفهمیم بیرون این برای مدتی مقیاسی نخواهد بود.”

 

شلدون گفت، هنگامی که یک باتری برای بازیافت برچیده می شود، در حال حاضر 10 سال طول می کشد تا آن قطعات بازیافتی در یک باتری جدید تجاری در دسترس گنجانده شوند.

 

این نظرات در آخرین وبینار تجاری Autocar بیان شد که در آن بحث شد که چگونه تولیدکنندگان باتری اروپا می توانند تجارت خود را در آینده حفظ کنند.

 

او گفت: “چیزی که مهم است این است که ما از نظر منابع انرژی نیز از بازی جلوتر هستیم.” اگر انرژی ساخت باتری‌ها از سوخت‌های فسیلی تامین می‌شود، داشتن یک EV هیچ فایده‌ای ندارد.

 

یکی از راه‌های کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، بومی‌سازی تولید باتری به جای ارسال قطعات از خارج از کشور مانند چین است. قانون جدید برای اعطای مشوق های مالی به خودروسازانی که خودروهای برقی را از بریتانیا به اتحادیه اروپا حمل می کنند قبلاً ارائه شده است و قرار است از سال 2027 اجرایی شود.

 

Slaughter گفت که بومی سازی برای فورد “واقعا مهم” است و افزود: “این برای همه OEM ها در اینجا مهم خواهد بود. [in the UK] و در آمریکا جهان در حال نزدیک شدن است و ما شاهد مشکلاتی در رابطه با موانع تجاری هستیم. این چیز دیگری است که باید در آینده به آن فکر کنیم.”

سلول فناوری ربات ورودی 1 1
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

5 × 1 =