بازی برد: خودروهای برقی چقدر در یدک کشی قابل دوام هستند؟

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : تا همین اواخر، برای خرید خودروهای برقی که بتواند کاروان را یدک بکشد، با مشکل مواجه می‌شدید. به امروز بروید و از انتخاب خودروهای برقی با ظرفیت یدک کش ترمزدار از 500 کیلوگرم تا 2500 کیلوگرم غمگین هستید. با توجه به اینکه وزن یک تورهای خانوادگی معمولی تک محوره حدود 1500 کیلوگرم است، می توانید فرض کنید که یکی از آن ها می تواند آن را بکسل کند.

 

اما یدک کشی با یک EV چگونه است؟ یدک کشی چه تاثیری روی برد دارد و وقتی برق تمام می شود، چگونه با کاروان بزرگ متصل آن را شارژ می کنید؟ برای اینکه بفهمم، یک اشکودا انیاک iV 80 و یک تورر بیلی دیسکاوری D4-2 قرض گرفتم و به کاروان رفتم.

 

 

من اینها را برای مسابقه یدک کشی خوبشان انتخاب کردم. معنی آن چیست؟ خوب، Enyaq دارای وزن محدود 2032 کیلوگرم و ظرفیت بکسل ترمزدار 1000 کیلوگرم است، در حالی که دیسکاوری دارای حداکثر جرم مجاز کل بار (MTPLM) 995 کیلوگرم است. برای اطمینان از پایدار ماندن لباس بکسل تا حد ممکن، کارشناسان توصیه می کنند از یدک کشی کاروانی با MTPLM بیش از 85 درصد وزن خودرو خودداری کنید.

برای شروع، من انیاق را بدون کاروان از خانه‌ام تا یک رویداد در بروکلندز راندم – یک سفر رفت و برگشت در ترکیبی از جاده‌های تنها 38 مایلی. کامپیوتر سفر نشان داد که ماشین 3.8 مایل در هر کیلووات ساعت کار کرده است.

 

کاروان یدک کش 99 skoda enyaq iv 80 نمای جانبی
پلاک عقب کاروان بکسل 98 skoda enyaq iv 80
97 skoda enyaq iv 80 یدک کش کاروان بیلیس نمای کارخانه
95 skoda enyaq iv 80 بکسل کاروان unhitch نمای جانبی
94 skoda enyaq iv 80 کاروان هچ
93 skoda enyaq iv شارژ جلو
جزئیات جانبی 89 skoda enyaq IV
91 skoda enyaq iv 80 بکسل کاروان عقب
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

19 + هشت =