بررسی اشکودا فابیا مونت کارلو 2022 انگلستان

این یک قانون تغییر ناپذیر موتوردوستی است که خریداران همیشه خواهان ظاهری اسپرت هستند، حتی اگر خودرویی را که رانندگی از راه دور هیجان انگیز است، نخواهند. ولوو مدل‌های R-Design را با سطل می‌فروشد. خریداران آئودی عاشق S Line هستند. و در حال حاضر اشکودا فابیا مونت کارلو – به طور سنتی کم اسپورت ترین سوپرمینی در جاده های اروپایی، و با فاصله بسیار کمی از آن چاله کبوتر حتی در آخرین نسل – تقریباً به همین روش موجود است.

اگر زمانی را به خاطر دارید که سیتروئن زمانی یک Saxo VTR را ارائه کرد، که جذابیت بصری یک VTS را در بسته‌ای مقرون به صرفه‌تر – و در نهایت به طور قابل توجهی کمتر هیجان‌انگیز – عرضه کرد، این ایده آشنا خواهد بود. فابیا مونت کارلو به‌صورت استاندارد دارای چرخ‌های 17 اینچی است (اگرچه خودروی آزمایشی ما از 18s اختیاری استفاده می‌کرد)، و همچنین طراحی سپر تقویت‌شده، و برخی از تریم‌های بدنه مشکی خشن. اگر به دنبال یک خودروی 1.5 لیتری پرمخاطب هستید (یک موتور 1.0 لیتری نیز ارائه می شود)، نشان ویژه بال جلویی مونت کارلو نیز دریافت می کنید و می توانید سقف مشکی “کنتراست” را به عنوان گزینه اضافه کنید. اما، در حالی که این تنها 1.5 لیتری فابیا است که می توانید بخرید، در اینجا هیچ تعلیق یا تنظیم پیشرانه خاصی وجود ندارد. این یک تمرین عمیق پوستی است.

در داخل خودرو، تزئینات قرمز نسبتاً هیجان انگیز داشبورد وجود دارد. یک حالت نمایش با تم قرمز برای ابزار دیجیتال وجود دارد. و صندلی های ورزشی وجود دارد. آخرین آنها کاملاً ست شده اند، اما به نظر می رسند و پشت شما را کاملاً محکم نگه می دارند، حتی اگر طراحی یکپارچه پشتی سر کمی بیش از حد باشد.

آیا همه اینها فابیا را جذاب تر می کند؟ این موضوع جای سوال دارد، زیرا بسیاری از قالب های خودرو سخت و پلاستیکی قابل لمس هستند. همچنین به این دلیل که آمار تجهیزات استاندارد اشکودا چندان سخاوتمندانه نیست. یک موتور 1.0 لیتری Fabia ‘Monte’ تنها حدود 500 پوند گرانتر از معادل SE L است. اما این بدان معناست که مواردی مانند کروز کنترل، ناوبری کارخانه، گرمکن صندلی ها و شارژ دستگاه های بی سیم همه گزینه های مقرون به صرفه هستند.

سکودا فابیا مونت کارلو 001 در پیچ
skoda fabia monte carlo 002 panning
skoda fabia monte carlo 003 در پیچ های عقب
skoda fabia monte carlo 005 panning
گریل مشکی skoda fabia monte carlo 006
آینه اسکودا فابیا مونت کارلو 007
بال اسکودا فابیا مونت کارلو 011
چرخ های skoda fabia monte carlo 009
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

15 − سیزده =