بررسی بلند مدت کیا سورنتو هیبریدی پلاگین 2022

 

چرا بررسی بلند مدت خودرو کیا سورنتو هیبریدی را اجرا کردیم: برای اینکه ببینیم آیا یک SUV خانواده هیبریدی پلاگین می تواند اعتبار زیست محیطی خود را توجیه کند یا خیر

به نظر می رسد یک PHEV هفت صندلی مفید باشد، اما واقعیت زندگی خانوادگی و کاری بیش از 7650 مایل چگونه بود؟ – 12 ژانویه 2022

 

از زمان Mk1 Volvo XC90 و Land Rover Discovery 4، شاسی بلندهای هفت سرنشین دیگر نمی توانند این بخش را بازتعریف کنند. آن خودروها ابتدا به آنجا رسیدند، بنابراین حداقل در جریان اصلی پیشگام بودند. تمام کاری که امثال سورنتو می توانند انجام دهند این است که فرمول را اصلاح کنند و اینجاست که کار مشکل می شود.

 

مطمئناً کیا بدون هیچ زحمتی در زندگی خانوادگی ما وارد شده است (بیشتر – بعداً در مورد آن توضیح خواهیم داد) اما آیا این خودرویی است که ما با خاطرات خاص به آن نگاه خواهیم کرد؟ آیا سفری در آگاهی ما انجام شده است؟

 

پاسخ سوال اول بله است. انطباق پذیری و کاربردی بودن آن فراتر از انتظارات بوده است، با انواع فضا و راه حل های ذخیره سازی که به این معنی بود که تعطیلات خانوادگی ما در تابستان امسال بسیار بی دردسر بود. البته، ما چکمه را پر کردیم و می‌توانستیم با یک تریلر یا جعبه سقف نیز این کار را انجام دهیم، اما این بیشتر بازتابی است در مورد نیاز قبیله وارد به پوشیدن لباس کافی برای تعویض کامل کمد لباس هر نیم ساعت.

دیدگاهتان را بنویسید

دو × 1 =