بررسی هوندا سیویک 2022 انگلستان

 

هوندا سیویک یازدهمین نسخه هاچ بک خانواده اصلی هوندا، پیش از تحویل مشتریان در ماه اکتبر وارد بریتانیا شد. قیمت آن از 29595 تا 32995 پوند است، بسته به اینکه کدام یک از سه سطح تریم را انتخاب کنید.

 

 

با 4.55 متر، طولانی ترین خودرو در کلاس خود است و با 1.41 متر، پایین ترین نیز است. در بخشی که تحت فشار فزاینده کراس اوورها و شاسی‌بلندها قرار دارد (تا جایی که فورد فوکوس را تقویت می‌کند)، سیویک شبیه یک هاچ‌بک قدیمی قدیمی به نظر می‌رسد.

 

 

این برای جهان ساخته شده است، اما اساساً در اروپا و مطابق با خواسته های ما طراحی شده است، زیرا آنها بالاترین در سراسر جهان هستند.

 

به هر حال، آنقدر قدیمی است که یک موتور بنزینی دارد و حتی چیزی که هوندا آن را e-CVT می نامد. اندرو وینفیلد، مدیر برنامه‌ریزی محصول هوندا، می‌گوید: من خیلی از این نام خوشحال نیستم، زیرا گیربکس وجود ندارد.
سیویک جدید تنها به صورت هیبریدی عرضه می‌شود، با یک گزینه پیشرانه واحد تا زمانی که مدل داغ Type R عرضه شود – و در بیشتر موارد، توسط یک موتور الکتریکی 181 اسب بخاری هدایت می‌شود که انرژی آن از طریق یک موتور بنزینی تولید می‌شود. واحد 2.0 لیتری تنفس طبیعی 141 اسب بخاری، ژنراتوری را می چرخاند که برای آن موتور نیرو تولید می کند.

 

 

هوندا سیویک EHev آبی 109
هوندا سیویک EHev آبی 111
هوندا سیویک EHev آبی 143
هوندا سیویک EHev آبی 002
هوندا سیویک EHev آبی 023
هوندا سیویک EHev آبی 024
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

یازده + 19 =