بزرگترین طرفداران BMW M در جاده گودوود

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : اگر تا به حال یک برند با اشتیاق طرفدارانش تعریف شود، آن BMW M است. در 50 سالی که بخش اتومبیل های جاده ای مسابقه ای BMW در سال 1972 تأسیس شد، کاتالوگ حماسی از مدل های واقعاً متحول کننده دوران را تولید کرده است. کسانی را که به اندازه کافی خوش شانس بودند که آنها را راندند، هیجان زده و خوشحال کردند و ما را در بزاق ترشح کردند.

بنابراین، هنگامی که ما این شانس را پیدا کردیم که دو نفر از پرشورترین خوانندگان BMW M را در اتوکار به یک سفر جاده ای VIP به جشنواره سرعت گودوود دعوت کنیم تا پنجاهمین سالگرد BMW M را جشن بگیریم، می دانستیم که شما از این فرصت استفاده خواهید کرد – به خصوص با این احتمال. سواری هیجان‌انگیز و هیجان‌انگیز با مسافری که نمی‌توان با پول خرید در BMW M3 Competition Touring و BMW M4 CSL در مسیر تپه‌نوردی نمادین گودوود را طی کرد.

 

ما غرق ماشین‌های شگفت‌انگیز طرفدارانی بودیم که عاشق بی‌ام‌و M بودند، به همین دلیل است که 50 مورد از بهترین‌ها را در Caffeine & Machine گرد هم آوردیم تا یک جلسه واقعاً تماشایی BMW M-Fest. متأسفانه، ما فقط دو فضا در سفر جاده ای گودوود داشتیم. اما ما دوست داریم فکر کنیم که دو مالک پرشور BMW M را پیدا کرده ایم که هر کدام بهترین مدل ها را با داستان های واقعاً شگفت انگیز رانندگی می کنند.

 

کافیست روی ویدیوی زیر کلیک کنید تا داستان آنها را بشنوید و سفر شگفت‌انگیز آنها را تماشا کنید – از فستیوال BMW M-Fest اتوکار تا سوار شدن مسافران پرسرعت از تپه در جشنواره سرعت گودوود.

 

 

 

درباره پنجاهمین سالگرد BMW M بیشتر بدانید

ملاقات با بزرگترین طرفداران BMW M اتوکار

سه طرفدار BMW M; سه ماشین شگفت انگیز BMW M; یک سفر جاده ای عالی به گودوود
رولاند اسکال (BMW M3 E46) و مت پارتینگ (BMW Z3M Coupe) با مجری براین لوکاس (BMW i4 M50) ملاقات کردند.

وسعت کامل نمادهای عملکردی پیشگام از نیم قرن BMW M به نمایش گذاشته شد
BMW M4 Competition Coupe یک قرعه کشی واقعی در رویداد BMW M-Fest اتوکار بود

BMW M با جشن گرفتن پنجاهمین سالگرد خود در جشنواره سرعت گودوود، ستاره جذابی بود
رولاند اسکال از کودکی عاشق BMW M3 E46 بوده است. او اخیراً نمونه اش را خریده است
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

سه × سه =