بنزین، دیزل، هیبریدی یا برقی: کدام خودروی شرکتی برای شما مناسب است؟

 

دیزل

 

در اوایل دهه 2000، ناوگان در خط مقدم «داخل دیزل» بودند، زیرا رانندگان از معافیت‌های مالیاتی جدید مبتنی بر CO2 جهش کردند و کارفرمایان آنها از وسایل نقلیه جدید کارآمد بهره بردند. طی دو سال پس از حرکت به سمت مالیات بر خودروهای شرکتی مبتنی بر CO2، HMRC متوجه شد که گازوئیل سهم خود را از بازار دو برابر کرده و به 60 درصد رسانده است در حالی که میانگین انتشار CO2 ناوگان به میزان 15 گرم در کیلومتر کاهش یافته است.

 

امروزه، «داش» از موتورهای دیزلی دور است، زیرا بحث‌های مربوط به کیفیت هوا افکار عمومی را متاثر کرده است، سیستم‌های تصفیه اگزوز خودروها را گران‌تر کرده است و تولیدکنندگان عرضه آن را در برخی مدل‌ها متوقف کرده‌اند. با این حال، موتورهای دیزلی هنوز هم نقشی دارند: آنها ساکت‌تر از همیشه هستند، بردهای طولانی و راندمان بالا را ارائه می‌دهند، و آخرین مقررات آلایندگی Euro 6d به این معنی است که آنها معمولاً از نظر کیفیت هوا بدتر از همتایان بنزینی خود نیستند.

 

یک خودروی شرکت دیزلی کجا بهتر کار می کند؟ به عنوان ابزاری برای پوشش مسافت های طولانی به راحتی و کارآمد، یا برای کشیدن بارهای سنگین، شکست دادن دیزل هنوز سخت است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دوازده + سه =