بهترین ابرخودروهای 2022

ممکن است تعریف یک ابرخودرو در طول دو دهه گذشته تغییر کرده باشد، اما این واقعیت به سختی باعث می‌شود که محتوای فلزی که این کلاس را تشکیل می‌دهد کمتر احساس شود.

در اینجا این بزرگترین ماشین‌های موتور وسط و عملکرد سطح بالایی جهان است که ما آن را جشن می‌گیریم: نه بالاترین رده‌ی بازار خودروهای پرفورمنس، بلکه نوع ماشین‌هایی که وقتی یک فراری، مک لارن یا لامبورگینی مدرن را به تصویر می‌کشید به آن فکر می‌کنید. اگر باشگاه پردرآمدی نبود، امثال مازراتی و استون مارتین الان صف نمی‌کشیدند تا وارد شوند.

 

برتری در این کلاس به معنای نشان دادن این است که طراحان و مهندسان شما می توانند بر یک بریف دینامیکی ذاتاً پیچیده تسلط داشته باشند، گرمای رقابت شدید را تحمل کنند و برخی از خواستارترین مشتریان را در موتورسواری راضی کنند.

 

هر گونه نگرانی مبنی بر اینکه نابودی فراری خالص موتور احتراق داخلی نشان دهنده پایان شخصیت منحصربه‌فرد و قانع‌کننده‌ای باشد که بسیاری از بهترین‌های فیورانو توسط 296 GTB محو شده‌اند. در حالی که SF90 بسیار سریع و کمی سیخ‌دار نشان‌دهنده تمرینی برای پیشرانه‌های پلاگین این شرکت بود، این پیشنهاد کوچک‌تر و کم‌هزینه‌تر (به طور نسبی، زیرا این هنوز یک خودروی موتوری ۲۵۰ هزار پوندی است) بسیار حل‌شده‌تر به نظر می‌رسد. ، تا جایی که تعجب می کنید که چرا مردم مارانلو را نگران کردید که ممکن است اشتباه کرده باشند.

 

در قلب این خودرو یک توربوشارژ دوقلو جدید 3.0 لیتری V6 قرار دارد که به یک موتور الکتریکی 164 اسب بخاری متصل شده است تا در مجموع 819 اسب بخار قدرت را ارائه دهد که اساساً یک فراری «رده متوسط» است. همانطور که انتظار دارید، عملکرد بی وقفه و به طرز وحشیانه ای هیجان انگیز است، بعلاوه مسافت ادعایی 15.5 مایلی EV را نیز از بین می برد. مهمتر از آن، موتور ICE مانند موتورهایی که آرم اسب در حال حرکت را بر روی جلد دوربین خود حمل کرده است، احساس و صدا خاص دارد، با شور و اشتیاق به هر ورودی پاسخ می دهد و صدایی از خود می زند که شما را متقاعد کرده است که دو برابر سیلندر دارد.

 

یک ابرخودروی قابل توجه و نشان می دهد که افزایش سطح برق رسانی لزوماً به معنای کاهش پاداش راننده نیست.

 

مک لارن 720S در جایی موفق شد که هر دو مدل قبلی آن (650S و MP4-12C) در جدول کلاس سوپراسپرت ما کوتاهی کردند: صرفاً و به سادگی، با برتری بر آن.

مک لارن 720S

فراری F8 Tributo
فورد جی تی

Noble M600

منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

دو × یک =