بهترین تست های جاده ای تا کنون: لوتوس اروپا اس

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : لوتوس اروپا کوپه امیدوار بود که یک GT قابل استفاده از رودستر لوتوس الیز تولید کند اما به طرز غم انگیزی از رقبای موجود در قلمرو جدید خود فاصله گرفت.

به وان آلومینیومی اکسترود شده الیز، سیستم تعلیق دو جناغی و موتور وسط، موتور محرکه عقب، Europa با سر ثابت، فاصله بین دو محور و فضای صندوق عقب، دیافراگم درب‌های بزرگ‌تر، سواری نرم‌تر و موتور 2.0 لیتری GM توربو چهار اضافه کرد. – قابلمه توسط یک دستی شش سرعته کنترل می شود. در واقعیت، اشتراک گذاری آن با Vauxhall VX220 بیشتر از Elise بود.

فرمان سبک و روان باقی مانده بود، اما چاله ها و دست اندازهاها با آرامش بیشتری ایجاد می شدند و موتور بسیار کمتر از واحد تویوتا Elise 111R بود. اما سطوح کم فرمانی و رول که برای مالکان لوتوس ناآشنا بود و عدم تعادل قابل تنظیم دریچه گاز ناامید شد، همانطور که پیشرانه اوج و گاه بی‌نفس را ناامید کرد. اگرچه گیربکس مثبت و سبک بود و ترمزها عالی بودند.

 

برای عملکرد، سواری، تجربه رانندگی منحصر به فرد

در برابر قیمت، در بسیاری از مناطق مهم توسط رقبا شکست خورده است

بعد چه اتفاقی افتاد

در سال 2007، یک بسته لوکس 1250 پوندی چرم داخلی را به همراه داشت و یک بسته عملکردی 1200 پوندی، 25 اسب بخار بیشتر (که 0.7 ثانیه از سرعت 0 تا 62 مایل در ساعت کاهش داد) و ترمزهای ارتقا یافته اضافه کرد. در سال 2008، SE تا حد زیادی از آن ارتقاء ها تقلید کرد و ترفندهای دیگری را اضافه کرد، اما قبل از اینکه مدل در سال 2010 از بین برود، به تعداد کمی فروخته شد.

 

پرونده واقعی

ردیابی سه ماهه جلوی لوتوس اروپا S 2006
ردیابی سه ماهه جلوی لوتوس اروپا S 2006
Lotus Europa S 2006 عرض داخلی
موتور لوتوس اروپا S 2006
چکمه Lotus Europa S 2006
Lotus Europa S 2006 ربع عقب استاتیک
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

10 − 1 =