تست خالدار پورشه تایکان به روز شده و با عملکرد بالا

به گزارش بلاگ خودرو نتگام: پورشه در حال آماده سازی یک نسخه با عملکرد بالا از سالن الکتریکی خود است. را پورشه تایکان، دارای ارتقاء آیرودینامیکی و بدنه سازگار.

 

یک نمونه اولیه بود آزمایش خالدار در مسیر در آلمان با مشخصات بسیار پایین تر از هر تایکان موجود امروزی، اسپویلر بزرگ عقب، سپر جلو اصلاح شده و رکاب های جانبی کمی تنظیم شده است.

 

این خودرو توسط لارس کرن، راننده کارخانه پورشه، رانندگی می‌شد و به رول کیج و صندلی مسابقه‌ای مجهز بود، اگرچه سایر جزئیات داخلی به خوبی پنهان بود.

 

تغییرات نشان می‌دهد که این نوع تایکان از تقویت آیرودینامیک و نیروی رو به پایین سود می‌برد که به عملکرد بالا اشاره دارد.

 

این خودرو با قدرت 751 اسب بخاری موجود در Taycan Turbo S Sport Turismo که می تواند از 0 تا 62 مایل در ساعت در 2.8 ثانیه و حداکثر سرعت 162 مایل در ساعت برسد، بهبود می یابد.

 

 

همچنین به پورشه فرصتی برای شکستن رکورد دور خود در پیست نوربرگ رینگ برای خودروهای تولیدی که توسط تایکان در اوایل سال جاری ثبت شد، می دهد.

 

تایکان با یک بسته عملکردی که فقط در آلمان موجود است، مدار 12.9 مایلی را در 7 دقیقه و 33 ثانیه دور کرد و مدل S Plaid را دو ثانیه شکست داد.

 

ما احتمالاً تایکان به روز شده را در اواخر سال آینده یا اوایل سال 2024 خواهیم دید، قبل از اینکه نسل بعدی مدل در سال 2027 وارد بازار شود. این امر آینده برقی پورشه را در کنار یک پورشه پانامرا برقی و چهار خودروی برقی دیگر هدایت خواهد کرد.

پورشه تایکان زاویه جانبی پیچ ها را به روز می کند
پورشه تایکان آپدیت عقب
پورشه تایکان جانبی 1000 اسب بخار
زاویه جانبی پورشه تایکان 1000 اسب بخار
پیچ های تیز پورشه تایکان 1000 اسب بخار
اسپویلر عقب پورشه تایکان 1000 اسب بخار
پورشه تایکان 1000 اسب بخار در پیچ
پورشه تایکان 1000 اسب بخار اوج بیش از حد
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

8 − پنج =