جانشین هیوندای i10 EV برای عرضه در سال 2024 آماده شده است

هیوندای در حال توسعه دو خودروی الکتریکی کوچک برای بازار اروپا است که قیمتی کمتر از 20000 یورو (17041 پوند) پیشنهاد شده است.

خودروهایی که هنوز نامی از آنها برده نشده و انتظار می‌رود که جانشین هیوندای i10 باشند که در سال 2020 عرضه شد، به 10 خودروی برقی دیگر می‌پیوندند که هیوندای قصد دارد تا سال 2030 در اروپا عرضه کند.

 

انتظار می‌رود که یکی از آن‌ها یک خودروی شهری و دیگری نسخه‌ای پرپشت‌تر در مدل آتی فولکس واگن ID 1 باشد. تولید به ترتیب در اواسط سال 2023 و اواخر سال 2024 آغاز خواهد شد.

این شرکت تأیید کرده است که این خودروها از موتورهای الکتریکی BorgWarner استفاده می کنند که حداکثر قدرت آن به 135 کیلووات (181 اسب بخار) می رسد، اگرچه تولید کننده می تواند قدرت و گشتاور را کاهش دهد.

هیوندای با پروژه‌های مشابهی که توسط گروه فولکس واگن انجام می‌شود رقابت خواهد کرد، که خودروهای برقی کوچک را با همان قیمت تحت Cupra، Skoda خود عرضه خواهد کرد. و برندهای فولکس واگن

 

حرکت به سمت خودروهای کوچک مقرون‌به‌صرفه، به‌ویژه خودروهای برقی، در حالی صورت می‌گیرد که سازندگان به دنبال راه‌هایی برای عرضه مدل‌های جدید هستند، اما در قوانین آلایندگی جدید و سخت‌گیرانه‌تر باقی می‌مانند.

هافمن گفت که خودروهای شهری به دلیل قیمت پایین و فناوری مورد نیاز برای برقی کردن وسایل نقلیه کوچکتر، «مشکل برای فروش سودآور است».

با وجود نگرانی در مورد سود، هیوندای در حال حاضر موفقیت در نتایج سه ماهه دوم خود را ابراز می کند، زیرا فروش اروپایی خود را 8.2 درصد افزایش داده است که 16 درصد از این میزان را خودروهای برقی تشکیل می دهند.

 

ما در مورد نیمه دوم مطمئن هستیم.

25 هیوندای i10 2020 rt جلو ثابت
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

پانزده − 8 =