رئیس DS اشاره می کند که کانسپت الکتریکی 805 اسب بخاری می تواند تولید شود

به گزارش بلاگ خودرو نتگام :کانسپت الکتریکی تولیدی نمونه اولیه DS E-Tense Performance با قدرت 805 اسب‌بخار، می‌تواند روی کارت‌ها باشد، که به عنوان یک خودروی مخصوص پیست، با کارکرد محدود، با فناوری فرمول E به فروش می‌رسد.

بئاتریس فوچر، مدیر عامل DS، به Autocar گفته است که این خودروی الکتریکی با شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت تنها 2.0 ثانیه، یکی از سریع‌ترین خودروهایی است که تاکنون تولید شده است، اما قیمت بسیار بالایی دارد.

کوپه فوق سریع E-Tense Performance، که به‌روزرسانی کانسپت DS E-Tense با قدرت 402 اسب بخار است، یک موتور 335 اسب بخاری در جلو و یک موتور 469 اسب بخاری در عقب را در خود جای داده است که با هم قدرت 805 اسب بخار و 5900 پوند فوت را تولید می‌کنند.

 

اوایل امسال به عنوان بخشی از یک پروژه توسعه با مهندسان تیم فرمول E DS Techeetah، که شرکت فرانسوی سهم بزرگی در آن دارد، فاش شد.

 

در حال حاضر، DS – که تنها پس از جدایی از سیتروئن در سال 2014 به برند خود تبدیل شد – هیچ خودروی اسپرت محوری نمی فروشد و صرفاً روی بازار پرمیوم تمرکز دارد و مدل هایی مانند DS 4 هاچ بک، DS 7 SUV و DS دارد. 9 سالن.

 

او افزود: «اگر تصمیم بگیریم، فناوری را تعبیه خواهیم کرد فرمول E، پس به این معنی است که از نظر همولوگاسیون، امکان هومولوگ برای جاده وجود ندارد، بنابراین فقط برای پیست خواهد بود و اگر خودرویی برای پیست بسازید، این در حجم بسیار کم خواهد بود. ، و هزینه ها و قیمت های بسیار بالا.

نمی دانم آیا معادله خوبی برای آن وجود دارد یا خیر، اما همه ماشین را دوست داشتند، که برای ما خوب است، و بنابراین باید ببینیم.

فوچر در پاسخ به این سوال که آیا یک نوع تولیدی می‌تواند ایده‌ها و فناوری را از برندهای اسپورت‌تر در گروه Stellantis مانند آلفارومئو جذب کند، گفت: “بدیهی است که چه چیزی [Stellantis] از نظر فناوری طراحی می‌کنند، به طور کلی، برای همه برندهای ممتاز مناسب است، بنابراین از نظر پیشرانه، باتری و مدل‌های الکتریکی بله.

مفهوم عملکرد تنش 93 ds 2022 جلو ثابت
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

5 × 4 =