رالی منظم کلاسیک در جنوب غربی فرود می‌آید

این ترجمه تقریبی پشت نام اولین رالی منظم Hero-Era در فصل، Per Ardua ad Infinitum است. و این رویداد امسال بیش از آن برآورده شد، زیرا خدمه در روز افتتاحیه با یخ و برف مواجه شدند، به دنبال آن باران بی‌وقفه و رودخانه‌های گلی در روز دوم، در مسیری دشوار که بخش‌های آزمایشی و منظم در سامرست و دوون را پوشش می‌داد.

پل کرازبی و اندی پولان، ناوبر، پورشه 911 خود را به یک پیروزی تکراری در سال گذشته رساندند و به راحتی پل بلوکسیج و ایان کاناوان را با فولکس واگن گلف GTI خود با 3 دقیقه و 23 ثانیه شکست دادند.

رالی منظم

کرازبی، مهندس سابق مسابقه که تامین کننده معتبر قطعات کامپوزیت تیم های F1 را نیز اداره می کرد، گفت: “این یک رویداد سخت اما درخشان بود.” “بسیاری گفته اند که شبیه LeJog است و RAC Rally of the Tests تبدیل به یکی شد، اما فکر می‌کنم سخت‌تر بود، همه در دو روز فشرده شدند.»

 

بزرگان اتومبیلرانی: نایجل منسل

 

هیچ مسابقه‌ای مانند نایجل منسل توجه مردم بریتانیا را به خود جلب نکرده است. در طول 16 سال دوران حرفه ای خود در فرمول یک، برومی سبیل دار قهرمانی بود که روحیه جنگندگی اش در مواجهه با سختی ها توجه جدیدی را به این ورزش جلب کرد.

 

او که ناامید شده بود و در نهایت توسط لوتوس طرد شد، در ویلیامز برنده شد و عناوین 1986 و 1987 را از دست داد. دو سال حضور در فراری فقط به افسانه او اضافه شد، قبل از اینکه سرانجام در سال 1992 عنوانی را که شایسته آن بود در ویلیامز به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

16 + سه =