سوزوکی سوئیفت 2023 برای داشتن ظاهری نرم تر و فضای داخلی ارتقا یافته

انتظار می رود سوپرمینی سوزوکی سوئیفت 2023 جدید در سال آینده از استایلی ملایم تر و سبک مینی برخوردار باشد. با آزمایش خال‌دار برای اولین بار، عکس‌ها ظاهری تکاملی را بر روی سوئیفت فعلی نشان می‌دهند، با قوس‌های چرخ‌های پمپ‌شده و قسمت جلویی گردتر که دارای یک کلاهک خمیده و جلوپنجره کوچک‌تر است.

کاهش اندازه به ویژه در سپر پایینی قابل توجه است، جایی که بخش U شکل خودروی خروجی اکنون به نظر می رسد که پهنای بیضی کمتری داشته باشد.

 

از دیگر تغییرات مشاهده شده می توان به دستگیره های درهای عقب اشاره کرد که از ستون C به موقعیت سنتی تر زیر پنجره منتقل شده اند.

سوزوکی سوئیفت اسپورت گرم ممکن است قسمت جلویی آن با خطوط تیزتر و جلوپنجره برجسته‌تر بازسازی شود و آن را با خودروی مفهومی سوزوکی ویژن گرن توریسمو که تقریباً در اوایل امسال رونمایی شد، هماهنگ کند.

با توجه به مقرون به صرفه بودن سوئیفت، بعید به نظر می رسد که این خودروی جدید تغییرات فنی قابل توجهی داشته باشد. این به رغم مشارکت سوزوکی با تویوتا است که تمرکز خود را بر روی فناوری هیبریدی در سوپرمینی های خود از جمله تویوتا یاریس تجدید کرده است.

 

این بدان معنی است که انتظار می رود سوئیفت جدید نسخه ارتقا یافته ای از موتور 1.2 لیتری 4 سیلندر 82 اسب بخاری خودرو فعلی را دریافت کند. خفیف-ترکیبی موتور بنزینی همین امر در مورد سوئیفت اسپرت 1.4 لیتری 127 اسب بخاری نیز صدق می کند.

همچنین انتظار نمی رود که در داخل سوئیفت تغییرات زیادی ایجاد شود، اگرچه صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی استاندارد در اسپورت ممکن است در کل محدوده استاندارد شود. نمایشگر هدآپ، همانطور که در Vision Gran Turismo دیده می‌شود، می‌تواند در نسخه‌های برتر نیز گنجانده شود.

سخنگوی سوزوکی از اظهار نظر در مورد تصاویر آزمایشی خودداری کرد.

ردیابی ربع جلویی سوزوکی سویفت 2022
ردیابی ربع جلویی سوزوکی سویفت 2022
ردیابی جانبی camo سوزوکی سوئیفت 2022
ردیابی عقب سوزوکی سویفت 2022
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

7 + 7 =