شارژ EV: به تمام سوالات بزرگ شما پاسخ داده شده است

از دلایل مهم ارتقاء به یک خودروی الکتریکی، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه شارژ EV مطمئناً در صدر لیست قرار دارد. اما در حالی که هر موجی از مدل‌های تمام الکتریکی جدید دارای بردی است که همیشه بهبود یافته است، و در حالی که ثروت گزینه‌های شارژ عمومی هر روز افزایش می‌یابد، هنوز نگرانی‌هایی در مورد برد و اضطراب شارژ وجود دارد.

در اتوکار، ما می‌خواهیم به افراد بیشتری اعتماد به نفس را بدهیم تا برقی شوند. به همین دلیل است که ما با Hive و British Gas به عنوان شریک رسمی شارژ خانه خود شریک شده ایم – زیرا هیچ جایگزینی برای شارژ خانگی به عنوان ساده ترین و مقرون به صرفه ترین پاسخ برای بسیاری از نگرانی ها در مورد برد و شارژ مجدد وجود ندارد.

 

بنابراین، برای شروع، در اینجا چند پاسخ ساده به برخی از سؤالات و افسانه های بزرگ در مورد شارژ روزانه EV آورده شده است.

درباره اینکه چگونه Hive EV Home Charging می‌تواند شارژ را آسان کند و به شما در کاهش هزینه‌های کارکرد ماشین الکتریکی کمک کند، بیشتر بیاموزید

بهترین مکان برای شارژ کجاست؟ در حال حرکت یا در خانه؟

شارژر عمومی را به عنوان یک راه حل جامد برای شارژ سریع، راحت و در حین حرکت در نظر بگیرید، در حالی که در سفرهای جاده ای طولانی، به محدوده خود با قهوه یا ناهار کمک می کنید، یا چند مایل به برد خود اضافه می کنید. شما در حال خرید یک بعد از ظهر یا یک سفر به باشگاه هستید. با بیش از 30000 دستگاه شارژ در سراسر بریتانیا، مطمئناً فرصت‌های زیادی برای اضافه کردن دامنه کمی در مسیر خود از A تا B وجود دارد.

 

اما چرا در مورد شارژ مجدد فکر نمی کنید؟ با خودروهای برقی بیشتر از همیشه در جاده ها، شبکه شارژ عمومی می تواند شلوغ شود، همیشه قابل اعتماد نیست و زمان های طولانی انتظار برای رایگان شدن شارژر بسیار رایج است. به علاوه، در حالی که هزینه های شارژ عمومی به طور متوسط ​​ارزان تر از بنزین یا گازوئیل است، اما همچنان نسبتاً گران هستند. و ثروت اپراتورهای مختلف شارژ می‌تواند هزینه‌های شارژ را سخت کند. این جایی است که نوع راه‌حل‌های شارژ هوشمند خانه ارائه شده توسط شرکت‌هایی مانند Hive EV Home Charging حکمفرماست. همانطور که به سادگی ماشین خود را در خانه وصل می کنید، زمانی که به هر حال از آن استفاده نمی شود، فورا راحت تر می شود. همچنین مقرون به صرفه تر است. با توجه به اعتماد صرفه جویی در انرژی، بیش از 10000 مایل می توانید انتظار داشته باشید که با انتخاب شارژ در خانه به جای شارژ عمومی، حدود 40 درصد کمتر پرداخت کنید. می توانید هزینه های رانندگی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. و از آنجایی که احتمالاً ماشین شما برای سفر بعدی شما کاملاً شارژ می شود، می توانید از خواب بیدار شوید و بدانید که این پتانسیل را دارید که هر سفری را با حداکثر برد شروع کنید و آماده هستید تا شما را به هر کجا که نیاز دارید ببرد. بنزین نمی تواند به آن نزدیک شود.

کابل AC
AC BestPlace
شارژ بیش از حد AC
AC HowOften
هزینه شارژ AC
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

14 − 10 =