شاسی بلند برقی Polestar 3 با قیمت 85500 پوند، 510 اسب بخار قدرت دارد

به گزارش بلاگ خودرو نتگام: Polestar 3 شاسی بلند برقی با حداکثر قدرت 510 اسب بخار از یک پیشرانه الکتریکی دو موتوره، مجموعه ای از ویژگی های ایمنی پیشرفته و استفاده گسترده از مواد پایدار وارد بازار می شود – با ادعای سازنده آن این باعث می شود SUV “مرتبط تر و مسئولیت پذیرتر” شود.

 

رقیب BMW iX و Jaguar I-Pace دومین مدل سری تولید شده از برند اسپین آف ولوو پس از سالن برقی Polestar 2 است.

 

بر اساس پلتفرم پیشرفته جدید SPA2، به طور موثر با ولوو EX90 آینده دوقلو شده است و از بسیاری از فناوری ها و سیستم های زیربنایی استفاده می کند. اما در حالی که Polestar 1 و 2 بر اساس خودروهای مفهومی ولوو ساخته شده بودند، 3 اولین خودرویی است که از ابتدا به عنوان یک Polestar طراحی شده است.

 

اگرچه این یک SUV بزرگ است، اما طراحی ناب آن تمرکز واضحی بر کارایی آیرودینامیکی دارد، با شبح نسبتاً شیک و تعدادی اضافات در کانال‌های هوا.

 

این خودرو دارای ویژگی‌های طراحی است که برای اولین بار در کانسپت Polestar Precept دیده شد، از جمله چراغ‌های جلوی دو پره، اسپویلر عقب با بال داخلی و بال هوای جلو، که در زیر آن پنل Smartzone حاوی سنسورهای مختلف قرار دارد. رئیس Polestar توماس Ingenlath گفت که اینها به “ویژگی های تعیین کننده” برند تبدیل می شوند.

 

بسته اختیاری پرفورمنس 27 اسب بخار قدرت و 51 پوند فوت اضافه می‌کند که 0.3 ثانیه از سرعت 0 تا 62 مایل در ساعت کم می‌کند.

 

 

برای اطمینان از اینکه یک SUV بزرگ می تواند چیزی را ارائه دهد که مهندس ارشد شاسی جواکیم ریدهولم آن را “عملکرد و دقتی که همه خودروهای Polestar را تعریف می کند”، 3 دارای سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​دو محفظه است که می تواند هر دو میلی ثانیه به صورت الکترونیکی تنظیم شود. همچنین ترمزهای چهار پیستونی برمبو 400 میلی متری در جلو وجود دارد.

Polestar 3 Static Discover 4
Polestar 3 جلو سه ربع
Polestar 3 side
Polestar 3 عقب
فضای داخلی Polestar 3
Polestar 3 صندلی
Polestar 3 جلو
Polestar 3 سمت راست
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

5 × سه =