شفر، مدیرعامل جدید فولکس واگن، نام تجاری را دوباره “دوست داشتنی” می کند

مدیرعامل خودروهای مسافربری جدید فولکس واگن، توماس شفر، می‌خواهد «فولکس واگن را دوباره به یک برند محبوب تبدیل کند»، در عین حال مشکلات نرم‌افزاری را که در راه‌اندازی محدوده ID خودروهای الکتریکی این شرکت و ایجاد روابط نزدیک‌تر با برندهای خواهر و برادر Seat، Skoda و Cupra، رفع کرده است.

شفر، در صحبت با اتوکار در مراسم معرفی هیئت داوران فولکس واگن ID Buzz to Car of the Year جدید، سه هدف اصلی را که از زمانی که در اول جولای به عنوان مدیر عامل شرکت فولکس واگن را انتخاب کرد، مشخص کرد، یعنی تنها سه ماه پس از پیوستن به فولکس واگن به عنوان مدیر ارشد اجرایی. از سمت قبلی خود به عنوان مدیرعامل اشکودا.

اولین هدف، تمایل به محبوب کردن دوباره برند است. شفر در مورد این موضوع گفت: «فولکس‌واگن یک برند جهانی فوق‌العاده است و شایسته بازگشت به همان جایی است که قبلا بود. نیاز به سرمایه گذاری در این زمینه در محصولات و ماهیت دارد و ما در راه هستیم.

“ما باید برند را از طریق نحوه صحبت با رسانه ها و همچنین در تبلیغات خود احساسی کنیم.”

وی افزود: ما همچنین به پروژه های فانوس دریایی نیاز داریم، با اشاره به سالن الکتریکی Trinity که برای اولین بار فناوری خودران سطح چهار را به فولکس واگن می آورد.

اولویت دوم شفر این است که فولکس‌واگن را به خودروهای تجاری Seat، Cupra، Skoda و Volkswagen در نقش دیگرش به عنوان رئیس حجم برندهای گروه نزدیک‌تر کند. در این موقعیت، او به دنبال ساده‌سازی توسعه قطعات و عملکردهای مشترک، کاهش هزینه‌ها و کوتاه‌تر کردن زمان‌های توسعه است.

شفر گفت: «این بدان معنا نیست که خودروها شبیه‌تر خواهند بود. در واقع برعکس است. ما زمان زیادی را صرف کار خودمان کرده ایم. ما اتاق‌های ماشینی لاغر را با برندهایی که گرد هم می‌آیند می‌سازیم. ما پتانسیل عظیمی داریم.»

توماس شفر
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

هجده − سه =