فارادی فیوچر – تولید خودروهای برقی 1050 اسب بخاری ممکن است بالاخره آغاز شود

به گزارش بلاگ خودرو نتگام :فارادی فیوچر قرار است تولید FF91 EV خود را افزایش دهد، با برنامه ریزی برای شروع کار در اواخر سال جاری و تحویل آن تنها شش هفته بعد – اما تنها در صورتی که بتوان پول نقد بیشتری برای تکمیل کار در کارخانه خود پیدا کرد.

به گزارش اتوکار، این شرکت آمریکایی 52 میلیون دلار (44 میلیون پوند) توسط سرمایه‌گذاران ناشناس برای راه‌اندازی تاسیسات خود دریافت کرده است و 600 میلیون دلار دیگر (508 پوند) در انتظار رسیدن به اهداف تولید خاص است.

 

اما اعلام کرد که قبل از شروع کار در تاسیسات هانفورد، کالیفرنیا – یک کارخانه سابق تایر پیرلی که در سال 2018 خریداری شد – به بودجه بیشتری نیاز است و این در حال “بحث‌های فعال با سرمایه‌گذاران متعدد برای تامین مالی اضافی” است.

 

180000 دلار (152460 پوند) FF91، a SUV 1050 اسب بخار که در سال 2017 رونمایی شد، سال‌ها از شکست‌ها، گردش مالی اجرایی و تحولات فناوری ظاهراً پیشگام خود متحمل شده است.

 

فارادی فیوچر در هفته خودروی مونتری به اتوکار گفت: «بدیهی است که Hanford در حال حاضر اولویت اصلی است. این کارخانه در حال ساختن آن کارخانه، تکمیل آن در سال جاری و شروع تولید واحدهای تولیدی ما برای مشتریان است. این واقعاً اولویت بزرگی است که این شرکت در حال حاضر دارد و بدیهی است که برای رسیدن به آن باید سرمایه بیشتری جذب کنیم.

 

این شرکت گفت که در حال حاضر یک نسخه “تولید با هدف” از سه موتوره FF91 آماده راه اندازی است.

 

یک سخنگوی گفت: «ما شروع به ساخت و ساز کردیم و سپس به دلیل بودجه کمی عقب نشینی کردیم. اما زمانی که تابستان گذشته در ژوئیه در نزدک به صورت عمومی عرضه شدیم، توسعه و ساخت آن کارخانه را واقعا تسریع کردیم. نمی‌توانم تاریخ دقیقی از زمان اتمام آن را به شما بگویم، اما روبات‌ها در حال حاضر وارد می‌شوند، ماشین‌های برقی پیش‌تولید در حال ساخت هستند که ما صحبت می‌کنیم. بنابراین واقعاً خوب پیش می‌رود.»

 

در حال حاضر، وب‌سایت فارادی 1500 دلار (1270 پوند) تا 5000 دلار (4230 پوند) را برای پیش‌سفارش در سه طبقه از وسایل نقلیه فهرست کرده است، اگرچه فقط FF91 Futurist درجه متوسط ​​برای انتخاب در دسترس است.

فارادی FF91 جلو مونتری

فارادی FF91 داخلی مونتری
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

18 + 4 =