فورد موندئو 2022 جدید به عنوان یک سالن شیک فقط در چین معرفی شد

نسل پنجم فورد موندئو کاملاً جدید به عنوان یک سالن اجرایی شیک، منحصراً برای بازار چین معرفی شده است.

 

پس از مجموعه‌ای از تصاویر فاش شده در سال گذشته که از استایل نهایی خودرو خارج شد، فورد رسما رقیب فولکس واگن پاسات اختراع شده خود را در مرکز طراحی چین خود در شانگهای معرفی کرد و آن را به عنوان ویترینی از زبان طراحی جدید فورد برای منطقه ارائه کرد.

 

Mondeo از سال 2002، نزدیک به یک دهه پس از عرضه در اروپا، در چین به فروش می رسد. Maurizio Tocco، طراح ارشد، گفت که اختراع مجدد این مدل “یک امتیاز و یک چالش برای تیم ما بود.”

 

او ادامه داد: “ما می خواستیم به تاریخچه ای که پیش از ما آمده بود احترام بگذاریم و آن را تصدیق کنیم و در عین حال تجربه مشتریان را به سطح بعدی ارتقا دهیم.” نقطه شروع طراحی همیشه مشتری است و به دنبال راه های نوآورانه برای گنجاندن نیازها و خواسته های خود در طراحی است.

 

موندئو جدید اولین مدلی است که بر اساس فلسفه جدید “انرژی پیشرو در قدرت” طراحی شده است، که گفته می شود عناصر “میراث غنی” و “طراحی نماد” فورد را با ترجیحات خریداران چینی خود ترکیب می کند. سه ویژگی تعیین کننده اخلاق جدید عبارتند از: «فرمانده، چابک و پاسخگو».

 

سالون چهار در جدید که قرار است در سه ماهه دوم سال 2022 در چین آغاز شود، در یک سرمایه گذاری مشترک بین فورد و شرکت چینی Changan در چونگ کینگ تولید خواهد شد. در حالی که فورد فروش موندئو جدید را در اروپا رد کرده است، پیشنهادها حاکی از آن است که می تواند در ایالات متحده به عنوان جایگزینی برای فیوژن فروخته شود، اگرچه جزئیات مربوط به محل تولید مدل های آمریکای شمالی هنوز توسط فورد تایید نشده است.

 

موندئو جدید برای الهام گرفتن از طراحی، به شدت از مدل برادر و برادر خود در بازار چین، کراس اوور Evos که اخیراً به بازار عرضه شده است، استفاده می کند.

 

عناصر کلیدی طراحی شامل جلوپنجره هشت ضلعی شکل، چراغ‌های LED باریک متصل به یک نوار نور در لبه جلویی کاپوت، چراغ‌های روز جداگانه و گرافیک A شکل برای کانال هوا در قسمت پایین سپر جلو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

سیزده − 12 =