فیسکر Pear 2024 یک خودروی برقی شهری چابک و مقرون به صرفه است

فیسکر مستقر در کالیفرنیا شاسی‌بلند Ocean 2023 را با یک خودرو برقی شهری پنج سرنشین به نام فیسکر Pear 2024 دنبال خواهد کرد که در سال 2024 در ایالات متحده از 29900 دلار (22000 پوند) به فروش می‌رسد.

این نام مخفف Personal Electric Automotive Revolution است که به جاه طلبی فیسکر برای اینکه مدل جدید در میان خودروهای برقی قابل دسترس تر در بازار باشد اشاره دارد.

مانند Ocean بزرگتر که در اواخر این ماه و قبل از عرضه در سال آینده اولین اروپایی خود را انجام می دهد، ادعا می شود که Pear “پایداری، فناوری و طراحی را در یک بسته دیجیتالی متصل” ترکیب می کند.

یک تصویر از بالا به پایین نشان‌دهنده کمی است، از نظر طراحی، اما قوس‌های گشاد شده و میله‌های نور پیچیده با اقیانوس به اشتراک گذاشته می‌شوند.

موقعیت آن به عنوان یک پیشنهاد شهری “چابک” نشان می دهد که فیسکر آن را به عنوان رقیب خودروهایی مانند رنو زوئی و مینی الکتریک صف می دهد. این شرکت می گوید “رانندگی اسپرت” و “ذخیره سازی هوشمند” از ویژگی های تعیین کننده آن خواهد بود.

این خودرو توسط غول فناوری تایوانی فاکسکان ساخته خواهد شد، که خود اخیراً دو خودروی الکتریکی جدید سفارشی را بر اساس پلت فرم Hon Hai EV خود معرفی کرده است – که بنابراین می تواند برای Pear نیز استفاده شود.

فیسکر Pear 2024
خودرو فیسکر Pear 2024

فیسکر می گوید که تولید در اوهایو انجام خواهد شد و قصد دارد سالانه حداقل 250000 دستگاه بسازد. این در حالی است که Ocean در اتریش توسط Magna Steyr ساخته خواهد شد.

برون سپاری تولید عنصر اصلی استراتژی تجاری فیسکر است. موسس هنریک فیسکر سال گذشته به نتگام گفت که اپل یک الهام بخش کلیدی در این زمینه است: انها محصولات خود را نمی سازند، آنها تمام تلاش خود را صرف ویژگی ها و راه حل های مشتری می کنند. این راهی است که ما آن را انجام می دهیم.مشتریان اکنون می توانند هزینه رزرو 250 دلاری را برای Pear قرار دهند، که نشان می دهد رونمایی در افق است. این شرکت هنوز تاریخ پیش‌بینی‌شده‌ای برای عرضه در اروپا برای این مدل اعلام نکرده است، اما می‌توان انتظار داشت که تقریباً یک سال پس از اقیانوس دنبال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

هفده − 13 =