مازراتی MC20 با قدرت 730 اسب بخاری را ارائه میشود

یک نسخه منحصر به فرد و منحصر به فرد از مازراتی MC20 با بدنه جدید فوکوس شده به سمت پایین و قدرت افزایش یافته پیش نمایش داده شده است.

اگرچه بدنه Project24 بر اساس خودروی اسپورت پرچمدار این برند ساخته شده است، اما بدنه Project24 به طور چشمگیری بازنگری شده و زیربنای آن ارتقا یافته است و مقدار زیادی از خودروی اصلی باقی نمانده است.

مازراتی می‌گوید رندرهایی که امروز منتشر شدند، طراحی متمرکز آیرودینامیکی را نشان می‌دهند و ویژگی‌های جدیدی برای به حداکثر رساندن نیروی رو به پایین اضافه شده است. از جمله این اسکوپ‌های جریان هوا، دیفیوزرهای بزرگ جلو و عقب و یک اسپویلر بزرگ قابل تنظیم است.

 

دماغه پایین با چراغ‌های LED باریک، اگزوزهای دوتایی یکپارچه و یک نشان بزرگ روی کاپوت همگی به ظاهر فوق‌العاده‌ای افزوده است.

 

 

در زیر، موتور 3.0 لیتری V6 نتتونو 621 اسب بخاری MC20 باقی می ماند، اما اضافه شدن دو توربوشارژر جدید آن را به 730 اسب بخار می رساند. V6 با گیربکس شش سرعته مسابقه ای ترتیبی جفت می شود که نیرو را به چرخ های عقب می فرستد.

 

در داخل کابینی که برای مسابقه تنظیم شده نیز سبکی در خط مقدم است. یک فرمان مسابقه ای فیبر کربن با نمایشگر داخلی، ABS مسابقه ای قابل تنظیم و تهویه مطبوع همه استاندارد هستند.

 

گزینه های داخلی نیز موجود است و شامل صندلی سرنشین، نمایشگر دوربین دید عقب، ضبط تله متری و سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها می شود.

 

 

مازراتی با معرفی این خودرو گفت: «این بار طراحی مازراتی مرزها را بدون محدودیت‌هایی که معمولاً در اتومبیل‌های مسابقه‌ای دیده می‌شود، پیش می‌برد. نتیجه چیزی است که قبلاً دیده نشده بود و زیبایی را با قابلیت‌های ورزشی واقعی ترکیب می‌کند تا به یک کالای کلکسیونی کلاسیک فوری تبدیل شود.

رندر ردیابی جلو مازراتی پروژه 24 2024
رندر سقف مازراتی پروژه 24 2024
رندر ردیابی عقب مازراتی پروژه 24 2024
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

بیست + 17 =