مدل های سه موتوره 1100 اسب بخاری تسلا امسال در اروپا عرضه می شوند

تسلا نسخه های سه موتوره Plaid 1100 اسب بخاری تسلا مدل S و تسلا مدل X خود را در پایان سال در اروپا عرضه می کند و این خودروها را برای اولین بار پس از نزدیک به دو سال در خارج از ایالات متحده به فروش می رساند.

این شرکت آمریکایی در ابتدا فروش بزرگترین مدل های خود را در سپتامبر 2021 متوقف کرده بود تا بر تعداد سفارشات معوقه برای مشتریان آمریکایی تمرکز کند و فقط تسلا مدل 3 و تسلا مدل Y برای خرید باقی مانده بود.

 

در آن زمان، رئیس تسلا، ایلان ماسک، مشکلات مداوم تامین قطعات را مقصر دانست و از خریداران احتمالی مدل S و Model X خواسته شد که به جای آن، پیش‌سفارش کنند.

اکنون این دو خودرو در اروپا به فروش می‌رسند، البته فقط در لباس‌های پلید سطح بالا، و تحویل آن بین دسامبر 2022 تا فوریه 2023 است.

مدل S Plaid که در ابتدا ادعا می شد مسافتی بیش از 520 مایل را دارد، اکنون تایید شده است که با یک بار شارژ به 396 مایل (9 کمتر از نوع Dual Motor) و مدل X Plaid حدود 333 مایل می رسد.

 

 

با این حال، این سرعت قیمت دارد. مدل S Plaid 138,990 یورو (118,005 پوند) و مدل X Plaid 141,990 یورو (119,721 پوند) به خریداران باز می گردد.

به گفته تسلا، نسخه‌های استاندارد دو موتور در سال آینده در اتحادیه اروپا به فروش خواهند رسید.

وب‌سایت تسلا در حال حاضر می‌گوید: «قیمت‌ها و گزینه‌ها با نزدیک شدن به تحویل نهایی می‌شوند».

قیمت کامل نیز هنوز برای بریتانیا تایید نشده است، و تنها مشخصات – مشابه مدل های اتحادیه اروپا – منتشر شده است.

شطرنجی مدل تسلا
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

19 − 1 =